Gå til innhold

BK:Skygger i skogen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker godt idéen, men jeg synes du har ikke har klart full pott. Det er et udefinerbart område mot høyre som jeg da tenker på. Utover det er ikke akkurat de skyggene så interessante å se på. Men jeg liker at du har lagt trestammen diagonalt.

En god start. Mvh Luze

Lenke til kommentar

Fin bruk av struktur, lys og skygge.

Skyggene pirrer fantasien min litt. Fristende å dikte historier rundt dette motivet.

 

Men jeg føler at bildet kunne ha godt av litt mer etterarbeiding. Svarthvitt og litt korn for å gjøre det mer mystisk kanskje? Enten det, eller en ekstrem skarphet, for å dykke dypere i strukturene. Sånn som du presenter bildet, faller det litt mellom to stoler.

Lenke til kommentar
Skyggene pirrer fantasien min litt. Fristende å dikte historier rundt dette motivet.

Enig. En av skyggene minner meg om djevelen.

Men jeg føler at bildet kunne ha godt av litt mer etterarbeiding. Svarthvitt og litt korn for å gjøre det mer mystisk kanskje? Enten det, eller en ekstrem skarphet, for å dykke dypere i strukturene. Sånn som du presenter bildet, faller det litt mellom to stoler.

Finnes ikke mer skarphet å hente(iso 400 med kompakt). Kom gjerne med forslag til alternativ presentasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...