Gå til innhold

Problemer med HIS radeon 3870


Anbefalte innlegg

Har HK P5N-E SLI , intel Q6600 og HIS Radeon HD 3870, med skjermdriver 8.501.0.0. (550w power)

Problemet er at jeg detter ut av spillet Call of Duty 4. Mot slutten av level 1 (dette varierer) så avsluttes spillet umiddelbart uten noen feilmelding. Har som sagt oppdatert skjermdiverne uten at dette ser ut til å hjelpe. Er det noen instillinger som burde gjøres, eller ligger problemet i diverne? Eller kan det være at poweret er for lite?

 

Håper på svar:)

Endret av Foxtrot-1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal prøve nå. Jeg kjenner at det er ganske varmt under. men merkelig om det blir for varmt. ingen komponenter er klokket i pcen..

 

Jeg installerte den nyeste driveren "over" den andre, kan det ha noe å si? må den taes bort ordentlig med andre programmer osv?

 

Det kan vel være andre komponenter som det er noe med, men går nesten ut i fra at det har noe med skjermkortet å gjøre.

Lenke til kommentar

Det er det rareste.. spillet cod4 hang seg i starten av level1 og hele pcen restartet umiddelbart :S

 

Jeg ser i rivatuner at temperaturen ligger på 60* og GPU usage er på 100%. regner med at problemet er at skjermkortet blir overbelastet.

 

Når

Endret av Foxtrot-1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...