geebs Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Har en del dager forran meg som jeg må slå i hjæl. Skal begynne å jobbe snart så det blir ikke mange seine netter eller båtturer med gutta framover. Derfor tenkte jeg at jeg måtte finne en måte å få klokka til å gå. Jeg har spilt veldig mange FPS spill og jeg begynner å gå litt lei av det oppdraget hvor man skal drepe en enkelt person, men så finner man ut at han har en god håndfull med russiske livvakter rundt seg og du må da hogge et høl gjennom den røde armé for å nå målet ditt. Fyren du spiller føler seg så sviket av oppdragsgiver og han skal nå drepe han. Et spill jeg likte veldig godt pga veldig variert gameplay var faktisk Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Du har her muligheten til å snike deg forbi fiendene, snipe de, gå inn i et såkallt mexican standoff, kutte veien din gjennom eller til tider unngå massemord ved å rett og slett sjarmere motstanderne til døde. Jeg likte at du fikk velge forskjellige situasjoner og at mange av oppdragene dine og slutten på spillet ble påvirket av de forskjellige valg du tok i løpet av spillet. Jeg ble litt skuffet over at det ikke gikk ann å spille videre etter du hadde fullført "siste boss", noe som er en stor grunn til hvorfor jeg spør etter et nytt spill her! Alltid en fan av intense RPG hvor de ikke nødvendigvis kun er en ending på spillet. Jeg har prøvd Oblivion, men herregud så langtrekkelig det er. Jeg likte heller ikke combat systemet, litt for klumsete og ensforming (slå fra høyre mot venstre, fra venstre mot høyre, gjenta etc). Spillet kan godt være stort så lenge det har en del variasjon i det og det ikke gjentar seg selv for mye. Liker at man kan sette opp kombinasjoner og at charactern din kan lære seg nye "moves" som f.eks GTA: San Andreas (stor fan av både Vice City og San Andreas, men er eldre og foretrekker et spill som ikke er kun basert på skyt først, still spørsmål etterpå). Frihet i spillet er noe jeg liker veldig godt. Det kan godt være slik at enkelte soner er utilgjengelige under enkelte oppdrag, men bør være slik at man kan gjøre "side-missions" også. Foretrekker også at man kan fortsette spillet etter at man har runda det. Ja, som det står i topic, mye tekst. Litt kresent kanskje, men jeg er åpen for alle forslag. Skal skaffe meg Dark Messiah tenker jeg, så en gameplay trailer og likte veldig godt combatsystemet. Utrolig bra gjennomført. Noen forslag?
dapre Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Har en del dager forran meg som jeg må slå i hjæl Det er ikke RPG, men jeg sier bare Disciples 2 GOLD, eller Heroes 3 Complete. Takk og farvell til langt inn i høsten...
Frohman Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Har en del dager forran meg som jeg må slå i hjæl Det er ikke RPG, men jeg sier bare Disciples 2 GOLD, eller Heroes 3 Complete. Takk og farvell til langt inn i høsten... Oh lord, Heroes 3, elskepå.
Laughing Madcap Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 (endret) Deux Ex. Inneholder alt fra velge fremgangsmåte, god story, gi din karakter forskjellige attributes osv. Endret 29. juni 2008 av Sebbe
007CD Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Du vil ha litt valgmuligheter? Hva med litt simulasjon? Gamle kongen Operation Flashpoint er virkelig verdt en titt, valgmuligheter som bare det, utvidbart er det også. Og faktisk har du litt forskjellige sluttmuligheter tilgjengelige etter hvordan du gjorde det. En fiasko på ett oppdrag trenger ikke å bety døden i Resistance, men det kan bli hardere i neste oppdrag. Også kongen av RPG og historie som virkelig innvolverer deg. Star Wars Knights Of The Old Republic, populært kallt KOTOR, finnes både 1'er og 2'er. Personlig likte jeg veldig godt begge to, alt av valg får konsekvenser og situasjonene KAN løses på mange måter, og noen steder avgjør du selv hvem du vil sende til å gjøre visse jobber. (KOTOR 2.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå