Eriksjon Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Hei, nå kom jeg akkurat hjem fra Hovefestivalen og la merke til at mobilladeren er borte. Jeg har bare en PC-kabel til mobilen. Er det mulig å lade opp mobilen ved hjelp av bare PC-kabel? Takker for all hjelp.
flyndrefjes Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Først trodde jeg ikke det var mulig. Men det ser faktisk ut til at du kan løse problemet ditt for under kr. 40,-. Biltema har en ladekabel (USB) som passer din telefon her.
Badeand_83 Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Min K850 lader via datakabelen, samme gjorde også mine tidligere W800, W900 og W810. Så regner med at det går like fett med din W610
Flodec Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Først trodde jeg ikke det var mulig. Men det ser faktisk ut til at du kan løse problemet ditt for under kr. 40,-. Biltema har en ladekabel (USB) som passer din telefon her. Uorginale ladere= fy fy. Har sett endel skader på mobiltelefoner der uorginale ladere er årsaken. Bedre å spandere på seg de ekstra kronene.
flyndrefjes Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Først trodde jeg ikke det var mulig. Men det ser faktisk ut til at du kan løse problemet ditt for under kr. 40,-. Biltema har en ladekabel (USB) som passer din telefon her. Uorginale ladere= fy fy. Har sett endel skader på mobiltelefoner der uorginale ladere er årsaken. Bedre å spandere på seg de ekstra kronene. Eh... dette er kun en kabel og ikke en lader. Strømmer kommer gjennom USB-porten på pc-en og ladingen styres fra telefonen. Så selv om dette er billig er det ingen grunn til panikk.
Badeand_83 Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har bare en PC-kabel til mobilen. Men nå har han jo allerede kabel mellom pc og telefon, så da er jo spørsmålet besvart og problemet løst Men så absolutt et godt poeng for dem som har mistet kabelen sin! :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå