Gå til innhold

Angående crumpler fotoveske...


Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt meg et Canon Eos 40D, skal kjøpe meg et 18-200 objektiv og ønsker å få plass til dette montert i vesken.

 

I tillegg har jeg et relativt stort videokamera (canon mvx 150i: BxHxD 74,5 x 91,6 x 185,5mm)

som jeg ønsker å ha oppi. I tillegg har jeg bestilt meg en lader og vil gjerne ha plass til den, noen ekstra batterier, ekstra minnekort og ekstra kassetter.

 

Hvilken størrelse tror dere passer best for meg?

 

EDIT: Når jeg ser på bildene av Crumpler daily så ser jeg på noen bilder at det er en ekstra veske oppi vesken, om dere forstår hva jeg mener. Er dette tilleggsutstyr eller hva er det?

Endret av Rose80
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan dessverre ikke svare på alt du lurer på, men den ekstra veska i veska er en polstret innmat som kan taes ut for å "konvertere" den fra fotoveske til "generell" veske - derav navnet Daily, den passer til daglig bruk :)

 

Forøvrig er nok hovedproblemet med Crumpler at det er vanskelig å finne informasjon om produktene deres - dette bil du nok erfare/har du nok erfart. Den enkleste løsningen er å dra til Crumpler-butikken i Oslo å se på ting/snakke med folk (hvis du bor nærme Oslo da).

 

-GG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...