Gå til innhold

Dine tanker om Battlefield: Bad Company


Anbefalte innlegg

Heisann folks!

 

Tenkte en tråd der vi kunne diskutere litt hva vi syns om spillet, ris og ros etc. Spillet kom ut i går, så folk har vel ikke finalisert sitt uttrykk av spillet enda. Personlig liker jeg spillet veldig godt! Online-delen er morsom og utfordrene, noe også SP-delen er. Dog har jeg ikke spilt på langt nær nok til å gi en god konklusjon, men førsteintrykket er bra.

 

Så hva synes dere? Er dere fornøyd med kjøpet, og kan det anbefales videre? :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker spillet veldig godt, men sp delen er ganske ordinær og lite utfordrende. Ingen ting som gjør at du vil fortsette å spille eller som motiverer deg noe særlig der.

 

Men mp derimot er kjempegøy. Bra de har fikset de laggy serverene. Kontrollene er lette å sette seg innn i.

Eneste - er dårlig lagd i forhold til klankamper og spill med flere venner. Selv om man tar squad invite fungerer det helt topp. Også når jeg spillte i sta så irriterte deg meg at laget mittt var 4 folk og de andre 8. Autu team balance eller noe sånt mangler

Lenke til kommentar

Likte spillet veldig godt! Spesielt mp delen, men sp delen var ikke akkuratt så fryktelig engasjerende..

 

Men en ting som jeg synes burde vært fiksa litt på er det ranking systemet, er jo straks rank 15 med nesten 3 dager spilt.. Også en mute knapp hadde vært nyttig så vi kunne sluppet å hørt på tyske familiesamtaler når du prøver å konsentrere deg

Lenke til kommentar

Spillet et flott det, har ikke spilt mye men syns det er morro

 

men noen ting som godt kunne vært annerledes er muligheten for å gå prone (legge seg helt ned) noen som vet hvorfor dette ikke er med?

 

fallskjerm er alltid kjekt, men det mangler.

 

mulighet for å spille private match slik som i cod4, er greit å kunne øve seg litt med heli uten å få grise kjeft når man kræsjer. hmmm er dette mulig forresten på unranked game? har ikke sjekket.. uansett så burde det være mulighet for det, eller i minste fall slik som i bf:mc at man kunne sette opp en ny server slik at man kunnne spille litt med en kompis en liten stund ihvertfall før noen andre joinet det gamet.

 

Ellers syns jeg spillet er drit gøy! :)

 

Hissig Pannekake

Lenke til kommentar

ja gøy spill annnbefales på det sterkeste, litt morro å kunne skyte gjennom de fleste vegger:D

 

savner også å kunne legge seg ned, fryktelig plagsomt, + jeg syns Tanks tåler litt for mange rpg raketter...

Endret av Olems.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...