Gå til innhold

Apple iPod Classic 80GB


Anbefalte innlegg

Vurderer sterket å kjøpe den. Er den å anbefale? Ser det har vært mange diskusjoner mellom ipod og creative, er det en stro forskjell mellom dem? Eller skal jeg kjøpe ipoden fordi jeg synes den ser bedre ut? Noen som vet om det er noen forskjell i prisen i en elkjøp butikk og på nettet? Å kjøpe på nettet er nemlig uaktuelt da jeg har erfaring med hvor fort slike ting ødelegges.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke anbefale iPod. Jævlig klumpete, ser forjævlige ut, er laget av Apple, er laget av Apple, er og forresten laget av Apple, og dessuten er den laget av Apple! Den er også laget av Apple, og du må ha iTunes for å laste innpå musikk. STRESS! Ikke å anbefale. Kjøp heller en Creative Zen - ett eller annet.

Lenke til kommentar
Vil ikke anbefale iPod. Jævlig klumpete, ser forjævlige ut, er laget av Apple, er laget av Apple, er og forresten laget av Apple, og dessuten er den laget av Apple! Den er også laget av Apple, og du må ha iTunes for å laste innpå musikk. STRESS! Ikke å anbefale. Kjøp heller en Creative Zen - ett eller annet.

 

Ok :p Kann du anbefale meg en creative zen a?

 

Edit: For at den ikke skal bli for dyr må det jo bli den med 16gig... Er den virkelig så mye bedre at jeg bør gå ned så mye på lagringskapasiteten?

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
Vurderer sterket å kjøpe den. Er den å anbefale? Ser det har vært mange diskusjoner mellom ipod og creative, er det en stro forskjell mellom dem? Eller skal jeg kjøpe ipoden fordi jeg synes den ser bedre ut? Noen som vet om det er noen forskjell i prisen i en elkjøp butikk og på nettet? Å kjøpe på nettet er nemlig uaktuelt da jeg har erfaring med hvor fort slike ting ødelegges.

 

 

har hatt 3 ipod classic, den siste jeg har hatt var 80 sort... de 3 ipodene hadde jeg i 3 år... hvis du er ok med ett års leve tid så kjør på.

jeg for min del ser for tiden etter andre spillere.

Lenke til kommentar

Har akkurat kjøpt meg iPod Classic selv, men dog til et ganske spesifikt bruk. Den kommer til å være for det meste i bilen. Har selvsagt brukt den litt ellers også bare for å gjøre meg kjent med den. Er min første skikkelige Mp3 spiller og må si jeg ikke skjønner alt oppstyret rundt den. Er jo ikke så bra egentlig. Byggekvalitet og alt det der er topp. Føles sabla robust og massiv. Brukervennligheten derimot er jeg ikke så imponert over. Kan man virkelig ikke lage en spilleliste på selve spilleren?

Jeg har nå skjønt at man virkelig må ha orden på mp3'ene(eller m4a om du vil)filene sine ellers blir det ikke noe greie på det. Lydbøker(m4b) feks blir det mye tullball med og jeg har hatt mange runder i iTunes før den spiller i korrekt rekkefølge.

Man kan forøvrig også bruke feks Mediamonkey som jeg nettopp har kjøpt fordi jeg syntes iTunes har for få finesser nettopp for å tag'e og legge albumbilder på mange filer om gangen. Man kan heller ikke forandre podcast rekkefølgen på selve spilleren og det er teit. Den legger seg i den rekkefølgen de er blitt utgitt i, og det er litt korka når man ikke har hørt noen av podcast opptakene. Ellers synes jeg at det er litt rart at det ikke er lys på navi-knappene. Funker greit uten, ikke noe krise bevares, men det virker litt unødvendig spartansk.

 

Jeg liker designen til iPod, og jeg liker særlig at så mange lager stæsj til den slik at den får en veldig stor bruksområde. Feks skal jeg ha den i bilen tilkoblet Alpine's dedikerte iPod head unit iDA-X100. Til nettopp det bruket tror jeg at iPoden kommer til å fungere glimrende. Til ren mp3-spiller må jeg si at jeg synes min SE K810 mobil er bedre å bruke på mange måter. Litt ironisk i grunnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...