Gå til innhold

Paypal stjal 300 kr av meg


Stallone

Anbefalte innlegg

Har seg sånn at jeg skal bestille noe fra ebay, og jeg har gleda meg i hele dag til å sette inn 1000 lappen jeg fikk av mamma, så jeg satte den inn, og skulle betale på ebay, men så ble det noe tull med Telefon nr, så leste jeg litt og fant ut at jeg måtte lage paypal konto, og det har jeg laga, men det sto INGEN ting at Paypal skulle trekke meg 300 kr:S jeg er meget forbanna her jeg sitter nå,

 

post-145264-1214571534_thumb.jpg

sånn ser det ut i nettbanken min nå..

 

jeg skjøner ingen ting. nå har jeg jo ikke råd til å kjøpe den tingen jeg har gleda meg til lenge fra ebay til 900 kr!

 

faen er dette for noe a?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
post-145264-1214571534_thumb.jpg

sånn ser det ut i nettbanken min nå..

Du er heldigvis ikke trukket 300 kr, de har "reservert" 100 kr tre ganger for å sjekke om kortet og konto virker og har penger. Sånne reservasjoner heves etter en en dag eller to, da øker disponibel saldo dersom du ikke har kjøpt noe annet i mellomtida, men det hjelper deg kanskje ikke i dag.

 

PS: Dersom jeg tar feil og du virkelig er eller blir trukket (dette ser annerledes ut enn i min nettbank) så klag til banken. Bank som utsteder kort er pliktig til å ordne opp dersom kortet belastes urettmessig.

Endret av Svinks
Lenke til kommentar
post-145264-1214571534_thumb.jpg

sånn ser det ut i nettbanken min nå..

Du er heldigvis ikke trukket 300 kr, de har "reservert" 100 kr tre ganger for å sjekke om kortet og konto virker og har penger. Sånne reservasjoner heves etter en en dag eller to, da øker disponibel saldo dersom du ikke har kjøpt noe annet i mellomtida, men det hjelper deg kanskje ikke i dag.

 

PS: Dersom jeg tar feil og du virkelig er eller blir trukket (dette ser annerledes ut enn i min nettbank) så klag til banken. Bank som utsteder kort er pliktig til å ordne opp dersom kortet belastes urettmessig.

 

 

 

å tusen takk:) nå ble jeg glad:D tusen tusen takk:D det står at pay pal skal trekke 15 kr, og at man i løpe av 2-3 dager får en kode, som jeg skal registrere kortet med.. men det er da 15 NOK og ikke 300 NOK ikke sant... men tusen takk.. håper du har rett... om det er blitt trekt.. skal jeg faen meg saksøke banken :!: hehe nei da.. men men tusen takk.. hadde et lite raseri anfall her i sta :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...