Gå til innhold

finne tabs til ukjent sang


Anbefalte innlegg

fant et fett riff jeg har lyst til å lære, men det er sånn at man må betale for å lære det ( :wallbash: ), og jeg lurte på om det er en måte å lære den uten å betale... (hakke så lyst til det).

 

jeg kan litt av det, er det en måte man kan søke opp tabsene, og se om de finnes et annet sted. (sangen har ikke noe navn så vidt jeg vet.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fant et fett riff jeg har lyst til å lære, men det er sånn at man må betale for å lære det ( :wallbash: ), og jeg lurte på om det er en måte å lære den uten å betale... (hakke så lyst til det).

 

jeg kan litt av det, er det en måte man kan søke opp tabsene, og se om de finnes et annet sted. (sangen har ikke noe navn så vidt jeg vet.)

 

Hvis du har en lenke til riffet så kanskje det blir litt lettere å hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Ingen problemer å lage sitt eget tab ut av videoen :) .

 

Nå skrev du akkurat under på avtalen om at du skal tabbe den for oss :thumbup:

 

skulle nesten tro det ;)

 

jeg kan ikke lage tabs, vet du om noen som vil gjøre det (uten å måtte ta betalt (hvorfor skal alle være så opphengt i penger hele tiden?))? høres sånn ut når du sier det ikke vil være noe problem... ;D

Lenke til kommentar

Ingen problemer å lage sitt eget tab ut av videoen :) .

 

Nå skrev du akkurat under på avtalen om at du skal tabbe den for oss :thumbup:

 

skulle nesten tro det ;)

 

jeg kan ikke lage tabs, vet du om noen som vil gjøre det (uten å måtte ta betalt (hvorfor skal alle være så opphengt i penger hele tiden?))? høres sånn ut når du sier det ikke vil være noe problem... ;D

Kan godt lage den jeg ;) .

Lenke til kommentar

Ingen problemer å lage sitt eget tab ut av videoen :) .

 

Nå skrev du akkurat under på avtalen om at du skal tabbe den for oss :thumbup:

 

skulle nesten tro det ;)

 

jeg kan ikke lage tabs, vet du om noen som vil gjøre det (uten å måtte ta betalt (hvorfor skal alle være så opphengt i penger hele tiden?))? høres sånn ut når du sier det ikke vil være noe problem... ;D

Kan godt lage den jeg ;) .

 

flott! :thumbup: si fra når den er ferdig. jeg skylder deg en :w00t:

Lenke til kommentar

(Litt reklame her. :p)

 

Jeg er medlem av GMC.net, og det er en fantastisk bra side! Jeg har fått tilbake lysten til å lære noe nytt og alt. Og det fins tusenvis av videoer der inne.

 

Er ikke så dyrt heller, hundre og noe for en måned. Eller du kan kjøpe 3/6 måneder, men da må du ha PayPal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...