Gå til innhold

Battlefield bad company ranking system xb360

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Er det kun basert på poeng eller må man ha diverse tags eller andre ting for å oppnå høyste lvl og dermed få 5 våpen`?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Det er sant. Fikk ett tag i går og da fikk jeg +3p. Får kanskje mere for vanskeligere tags. Noen som vet hvor mange poeng man må ha?

Skrevet

Hvor mange poeng man trenger for ny rank eller for høyeste rank?

For ny rank trenger du jo selvfølgelig mer poeng jo høyere rank du har, men for høyeste har eg ikke peiling på :)

Skrevet (endret)
Liste over ranks og badges: Battlefield : Bad Company Ranks / Badges

Bildene stemmer jo ikke med ranken, vert fall sånn det er på ps3. jeg er second eller first lieutenant og har 1 gull strek som er first sergant på den siden du viste link til.

EDIT: Når jeg gikk inn på profilen min på nettet var det bilde av 2 gullstjerner på samme ranken mens på ps3'en står det at jeg har 2 sølvstreker.

hvorfor?

Endret av Gorilla-Gutten
Skrevet
Hvor ofte får man credits for unlocks? Er på rank 5, men har bare fått 3 credits til nå...

Man får for annethvert lvl hvis jeg ikke husket helt feil; dvs. på lvl 1, 2, 4, 6, 8 etc. :)

Gjest Slettet+19283741
Skrevet
Oki, det høres bedre ut. :) Men med kun 25 ranks, så det blir det da bare 13 credits. Og det er 15 unlocks.

Er langt ifra sikker, men kanskje du får en unlock for lvl 23,24 og lvl 25 slik at du får 15 unlocks? Det er jo tross alt ganske mange poeng som skiller 24 og 25.. (ca 7000 poeng?)

Skrevet
Oki, det høres bedre ut. :) Men med kun 25 ranks, så det blir det da bare 13 credits. Og det er 15 unlocks.

Er langt ifra sikker, men kanskje du får en unlock for lvl 23,24 og lvl 25 slik at du får 15 unlocks? Det er jo tross alt ganske mange poeng som skiller 24 og 25.. (ca 7000 poeng?)

Tja, fra rank til rank går det jo fort

Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Spørs hva du mener med fort. Ikke alle spiller like mye, men det går veldig kjapt i forhold til halo spillene for å sammenligne med noe. Selv har jeg ca 5000 poeng tror jeg. Har hatt spillet siden realase.

Skrevet
Spørs hva du mener med fort. Ikke alle spiller like mye, men det går veldig kjapt i forhold til halo spillene for å sammenligne med noe. Selv har jeg ca 5000 poeng tror jeg. Har hatt spillet siden realase.

Jeg har også spilt siden det BF:BC kom ut, og har ca,14000poeng

Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Da må du være noe bedre enn 1 vanlig gjennomsnittsperson, eller spille veeeldig mye den ene dagen :p

De fleste jeg har sett får ca 300 poeng pr match..

Skrevet
Da må du være noe bedre enn 1 vanlig gjennomsnittsperson, eller spille veeeldig mye den ene dagen :p

De fleste jeg har sett får ca 300 poeng pr match..

Jeg spiller jo kun 3-6 timer dagen.

Får ca.2-400 poeng per match.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...