Kaareir Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Hei, Det er mange interessante emne og diskusjonar her på forumet som er til god hjelp. Men som førstegongskjøpar så er ein jo alltid litt usikker ... derfor tek eg gjerne imot eit godt råd vedr. kjøp av objektiv. Eg har lenge hatt lyst til å kjøpe meg eit speglreflekskamera, og har no kome til at det nyttar ikkje å vente i det uendelege. Kombinasjonen ergonomi og pris gjer at eg heller mot eit Canon 40D (har også ein bror som har Canon, og har også eit Canon PowerShot S3 IS og er godt nøgd med det). Så til sjølve spørsmålet. Eg lurer altså på å gå for eit Canon EF-S 17-85 IS USM + Tamron AF 70-300. Er dette ein bra kombinasjon og kan dekkje eit allsidig bruksområde (landskap, litt portrett, sport, eksperimentere med makro, m.m.)? Eller burde eg ha minst eit lyssterkt objektiv som t.d. Tamron 17-50 f2,8 for å ta betre innebilete? Vil sjølvsagt vurdere betre objektiv (både kvalitetsmessig og brukstilpassa), blitz o.l. etterkvart, men lommeboka seier eg må nok vente minst eit års tid for det :-) håper på venlege tips og råd
tomsi42 Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Jeg vil forslå at du velger Tamron 17-50mm f/2.8 og Canon 55-250mm f/4-5.6 IS. Jeg har Tamron 70-300mm og synes den er litt i det enkleste laget. Greit nok, men det er ikke den jeg drar frem i tide og utide for å si det slik. Tom
Rose80 Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Jeg skal bestille meg et 40D i dag. Blir da førstegangseier av speilreflekt og har tenkt lenge på objektiver. Har mast en del på de stakkars folka her inne og fått gode råd. Det jeg har endt opp med er at jeg bestiller et sigma 17-200 med bildestabilisator. Ikke ett av de beste objektivene mtp lysstyrke osv, men jeg tror det er mer nytte for meg å ha et objektiv med bildestabilisator enn et uten, så får heller lyset komme når de kommer... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå