Gå til innhold

AoC: Tråden for forskjellige måter å tjene penger på

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Selv om AoC ikke er så pengebasert som andre MMO's er det alltids kjekt med en tråd der man kan dele tips om hvordan man best kan tjene penger.

Kan redigere første posten slik at alle gode tips blir liggende her.

Selv har jeg funnet en måte å tjene en god del penger på.

---------------------------------------------------------------------

Minimum level: 66

Sted: Catacombs Dungeon i Tarantia Noble District

Type mobs: 3 Bosser

Drop: Mellom 5 og 8 sølv + Blue rewards (Priest våpen og armor + guardian og conq armor og våpen, og assassin og ranger armor og våpen).

I Catacombs er det 3 bosser, alle ikke så langt unna inngangen (En til høyre, venstre og rett frem). Så dette går raskt.

Dette er bosser som er på lvl 59, 59 og 60. Eliter som tar lang tid å drepe tenker du. Men heldigvis for oss så er det plassert ut "explosive barrels" rundt omkring i dungeonen, og disse gjør absurd mye skade skulle de eksplodere i nærheten av la oss si en boss. De to første bossene trenger kun 2 krukker eksplodert ved siden av seg, den siste trenger 3.

Løp forbi grå trash, pull bossene og spreng krukkene når bossene er like ved deg. Hvis man er forsiktig kan man gjøre litt skade på krukkene på forhånd slik at selve killet går glattere.

Det tar litt tid å lære seg det, men når man kan det går det svært raskt og man tjener bøttevis med penger.

Minimum level: Lvl 78-80

Sted: Epic Kheshatta

Type mobs: Bosser generelt

Drop: Noen sølv og veldig bra gear. Var der i går i en gruppe på fire, en tank, en healer og to DPS. Vi drepte hver boss ganske fort og fant oss et fint område hvor vi klarte å pulle uten adds. Men det er vel ikke en så gjennomtenkt metode som OP, og jeg tror den er kjappere.

Kom gjerne med andre tips :)

Endret av bandreas
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok miningquests og solgte ressursene hos trader (Var lvl 40). Fikk råd til mount og skill etter noen timer med mining og trading. Fikk noen fine pops fra de som avbryter deg når du miner. Fikk solgt de for 40-50S stykket.

Skrevet
Jeg tok miningquests og solgte ressursene hos trader (Var lvl 40). Fikk råd til mount og skill etter noen timer med mining og trading. Fikk noen fine pops fra de som avbryter deg når du miner. Fikk solgt de for 40-50S stykket.

40-50 copper mener du nok..

En av de beste og mest effektive måtene å tjene penger på er å finne deg en grinding group og slakte ned jevnlevla mobs.

Skrevet
Denne påstår at du tjener flere hundre G i timen.. :ermm: Tviler..

Age of Conan Gold Guide

Jeg gidder ikke å bruke penger på noe slikt, men poster linken mest for "moro" skyld :new_woot:

Bare designet på bok og side er jo helt håpløst. Og hvis det eventuelt skulle være noe potensiale en denne "guiden" ville han nok lagt ut smakebiter for å få det til å i det hele tatt virker litt troverdig. Dette lukter Styggia lang vei.

Skrevet
Denne påstår at du tjener flere hundre G i timen.. :ermm: Tviler..

Age of Conan Gold Guide

Jeg gidder ikke å bruke penger på noe slikt, men poster linken mest for "moro" skyld :new_woot:

Bare designet på bok og side er jo helt håpløst. Og hvis det eventuelt skulle være noe potensiale en denne "guiden" ville han nok lagt ut smakebiter for å få det til å i det hele tatt virker litt troverdig. Dette lukter Styggia lang vei.

Er nok en scammer ja. Uansett, hvorfor kjøpe boka da man kan vente på e-book av den om det er noe troverdig? :--P

Det at privatpersoner prøver å tjene penger på FunComs spill blir bare feil.

Skrevet

40-50 copper mener du nok..

En av de beste og mest effektive måtene å tjene penger på er å finne deg en grinding group og slakte ned jevnlevla mobs.

Mente nok S ja. Fine pops, som sagt.

Skrevet

Minimum level: Lvl 78-80

Sted: Epic Kheshatta

Type mobs: Bosser generelt

Drop: Noen sølv og veldig bra gear. Var der i går i en gruppe på fire, en tank, en healer og to DPS. Vi drepte hver boss ganske fort og fant oss et fint område hvor vi klarte å pulle uten adds. Men det er vel ikke en så gjennomtenkt metode som OP, og jeg tror den er kjappere.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Sist jeg var i Catacombs, så spawnet alle bossene etter noen minutter, men ikke mobs. Så jeg var der i kanskje 1-2 timer og sprang fram og tilbake å drepte bossene. Jeg vet ikke om det skal være slikt, men god exp og penger fikk jeg hvertfall. Og utstyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...