Gå til innhold

Re-installere CS:S, hvordan ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har fått en del problemer med CSS etter å ha lastet ned plenty skins etc. Nå vil jeg re-installere det, men hvordan kan jeg gjøre det trygt uten å måtte kjøpe nytt spill/skaffe ny nøkkel til spillet i steam-accounten min? Kan jeg trykke på "slett lokalt innhold" og med en gang etter det bare re-installe det?

Og, nå skal vel alle skinsa og sounds, models etc. være som de er på et flunkende nytt CSS-spill? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger bare å velge "slett lokalt innhold" og så reinstallere.

Blir du plaget med at skins forsatt er der noe som jeg ser på som usannsynlig så er det bare å gå til steamapps eller hva nå den mappen het og slette CSS manuelt.

Skrevet

Gjorde det selv for en stund tilbake, tror jeg bare valgte avinstaller og re-installerte etterpå.. Nå har jeg kjøpt CS i butikken og har dermed CD.. Men hvis du har kjøpt det over Steam burde det ikke være noe problem å bare avinstallere det fra PCen og laste det ned fra Steam igjen etterpå.

Skrevet

Det var kjappe svar! Det er bare en ting jeg er redd for, hvis jeg avinstaller spillet og steam spør om key-code når jeg skal reinstalle :S Eller ligger CSS på accounten "Ready to install" uten noen "buy css" ?

Skrevet

Nei. Den vil ligge aktivert sammens med din steam-konto så det trenger du aldri å bekymre deg over, eneste du trenger å huske er passordet til din steam-konto :)

Skrevet

Dersom du fortsatt ikke får fjernet alt, kan du til og med slette hele steam og installere alt på nytt. Men da må du huske hva brukeren din heter og passordet.

Skrevet

Så jeg kan gjøre det altså? Da er spillene mine tilknyttet brukeren min slik at de ikke kan "mistes" slik at jeg må ha ny key-code?

Skrevet

Ja, du kan trygt gjøre det. Det eneste kjipe, er at du må installere alle spillene igjen. Ja alle spillene du har gjennom steam er knyttet til din bruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...