Gå til innhold

Skal kjøpe meg en ny PC. Er denne god nok?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å kjøpe på nettet er bra det. Hvis bærbar er ikke er et must, får du bedre pc-er som egner seg bedre til spilling og arbeid for samme pris. ;) Si ifra hvis stasjonær er et alternativ, så kan jeg finne. :)

 

Tusen takk for en fort svar:) Nei, jeg vil helst ha en bærbar slik jeg kan ta den med meg overalt:)

Lenke til kommentar

Vil bare anbefale komplett.no

 

Jeg kjøpte min pc der. Jeg fikke den 3 dager senere i posten, der jeg ga 10000 kroner i kontant, og tok den med hjem. Enkleste kjøpe av pc noensinne. Billig var det også (i forhold til andre butikker og nettbutikker)

 

 

Men til Battlefield 2 og counter strike source tror jeg den du ser på kjører alt på high ;)

Ganske god pc, men sjekk på komplett om den er billigere der..... Men husk å regne med frakt da ;)

Lenke til kommentar

prisguide er noe stress

 

Så et skjermkort som kosta 250 et sted, og 3000 et annet sted.... Jeg tenkte at det var jo syk forskjell, men det var syk forskjell på skjermkortene også..... de var nokså forskjellige....

 

Ikke meninga å kun kritisere prisguide, men bare sier at du må sjekke om produktene du sammenligner er de samme, eller vidt forskjellige....

Endret av Lolli
Lenke til kommentar
prisguide er noe stress

 

Så et skjermkort som kosta 250 et sted, og 3000 et annet sted.... Jeg tenkte at det var jo syk forskjell, men det var syk forskjell på skjermkortene også..... de var nokså forskjellige....

 

Ikke meninga å kun kritisere prisguide, men bare sier at du må sjekke om produktene du sammenligner er de samme, eller vidt forskjellige....

 

Jeg tror jeg kjøper den.:))) Tusen takk for deres meninger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...