Kimelimm Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Hei! Jeg har hørt at 11 juli kommer det Iphone 3G! Men da hørte jeg også, at den normale vanlige IPHONE kom til og koste 1000,- kr, er dette sant? Isåfall, jeg har netcom, kan jeg kjøpe den i Norge? VÆR SÅ SNILL OG SVAR
elo_ Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Det er kun iPhone 3G som blir lansert i Norge. Hva de norske prisene blir er det ingen som med sikkherhet vet før telefonen blir lansert 11.juli. Prisen på 199 dollar (ca 1000 kr) må du nok ta med en klype salt, da det gjelder abonnement med bindingstid på 2 år. I Norge er det ikke lov til å binde en telefon til en operatør i mer enn 1 år, så du må nok regne med å måtte betale litt mer enn 1000 kr hvis du skal kjøpe den her i Norge...
Kimelimm Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Skrevet 22. juni 2008 Kan jeg kjøpe den fra utlandet og bruke Netcom da???
elo_ Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 (endret) Ja, du kan kjøpe den "gamle" typen i utlandet og låse den opp slik at du kan bruke den med et norsk sim-kort. Har ikke prøvd det selv, så jeg vet ikke hvordan det fungerer i praksis. Nå som 3G-versjonen er like rundt hjørnet, så vil jeg tro at du kan få tak i den forrige versjonen relativt billig. Endret 22. juni 2008 av elo_
Kimelimm Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Skrevet 22. juni 2008 Vet du om et sted og kjøpe i utlandet da? Jeg vil ikke over Ebay, er det en nettbutikk eller noe?
elo_ Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Du får ikke tak i en iPhone gjennom en "vanlig" nettbutikk. De eneste stedene du får kjøpt den er gjennom Apple Store eller i butikk hos en av Apple sine godkjente mobiloperatører, f.eks. AT&T(USA), O2(England). Disse sender ikke til utlandet. Tvilsomt om det finnes så mange igjen på lager hos godkjente forhandlere uansett siden Apple er notorisk kjent for å tømme lagrene for gamle modeller når det er en ny modell på gang. Den eneste løsningen for å få tak i en er nok å kjøpe privat gjennom feks ebay, eller kjøpe 3G utgaven når den kommer hit.
Argusblikk Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Er ikke sikker på om det gjelder lenger, men når Iphone 3g ble lansert så var det visst mange som la ut sin gamle Iphone til salgs på finn. Prisene stupte visst, kan godt hende du finner noe der.
josh909 Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Du bør uansett kjappe deg - iPhone (1st generation) produseres vel ikke lengre vil jeg tro, så når lagrene er tomme så er det slutt for godt.
Kimelimm Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 (endret) Ok, men jeg har en kamerat som kjenner en som importerer, kanskje han kan hjelpe. Tak k for hjelpen alle sammen! EDIT: Hvor mye kommer Iphone 3G på? Endret 23. juni 2008 av Kimelimm
Argusblikk Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Det er det ingen som vet helt sikkert enda. Priser som blir oppgitt nå er enten rent vissvass, eller spekulasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå