fredderen Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Er det noen som vil dele erfaringer angående reality mod? Jeg lurer på hvordan sniping fungrer i dette. Faller kulen over x antall meter? Er det mye mer realistisk enn vanilla bf2?
Brian Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 (endret) Det er mer realistisk enn vanlig BF2, ikke overraskende selvfølgelig. Jeg har ikke prøvd det såm mye selv enda, og har ikke prøvd snipinga enda. Du har ikke sikte for eksemple, noe som var litt uvandt i starten, men det funker ovveraskende greit etterhvert. I tillegg tar du mer skade av granater, eksplosjoner osv enn før, svekket syn og fokus blant annet. Mye annet oså som jeg sikkert ikke husker i farta nå, bør absolutt prøves. Endret 21. juni 2008 av Brian
fredderen Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Skrevet 21. juni 2008 Det er mer realistisk enn vanlig BF2, ikke overraskende selvfølgelig. Jeg har ikke prøvd det såm mye selv enda, og har ikke prøvd snipinga enda. Du har ikke sikte for eksemple, noe som var litt uvandt i starten, men det funker ovveraskende greit etterhvert. I tillegg tar du mer skade av granater, eksplosjoner osv enn før, svekket syn og fokus blant annet. Mye annet oså som jeg sikkert ikke husker i farta nå, bør absolutt prøves. Takk for utfyllende svar. Hvordan er det med instalering av modden? Hvor stor er den?
Brian Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 (endret) Selve core fila som du må ha er på rundt 1-1.2gig, i tillegg har det kommmet en ny path (0.75) som er på nesten 300mb. Tar litt plass, men det har jo ingenting å si. Fila er en install.exe hvis jeg ikke husker feil, og du innstallerer moden bare som et vanlig spill eller program. Du vil få et ekstra ikon på skrivebordet som starter project reality, så du kan spille det samt vanlig BF2. Endret 21. juni 2008 av Brian
fredderen Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Skrevet 21. juni 2008 (endret) Selve core fila som du må ha er på rundt 1-1.2gig, i tillegg har det kommmet en ny path (0.75) som er på nesten 300mb. Tar litt plass, men det har jo ingenting å si. Fila er en install.exe hvis jeg ikke husker feil, og du innstallerer moden bare som et vanlig spill eller program. Du vil få et ekstra ikon på skrivebordet som starter project reality, så du kan spille det samt vanlig BF2. Nei Da blir det spilling på meg neste måned Endret 21. juni 2008 av fredderen
Brian Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 (endret) Ja, må begynne å spille det mer selv, har ikke spilt det så alt for mye selv enda. Men førsteinntrykket var positivt, iallefall hvis du er litt mer fan av realisme. Endret 21. juni 2008 av Brian
fredderen Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Skrevet 21. juni 2008 Ja, må begynne å spille det mer selv, har ikke spilt det så alt for mye selv enda. Men førsteinntrykket var positivt, iallefall hvis du er litt mer fan av realisme. Ja, er dritt lei spill som css... Er ikke et snev av realisme. Vil ha flere spill der man ikke kan ligge 1km vekk og skyte noen i hodet uten problemer med en sniper rifle. Skal ikke være lett å spille sniper!
Brian Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Nei, enig der. Blir for seriøst for min del når man spiler på laveste oppløsning slik at hodene på folk skal bli større osv. Mister litt meninga hele greia da. Men hitboxen i vanlig BF2 kan irritere enkelte ganger, virker ikke som om den er heelt 100% til tider, kan også godt hende det bare er serveren da. Har ikke prøvd med project reality med sniper enda, så du får komme med tilbakemelding på hvordan det er.
fredderen Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Skrevet 21. juni 2008 Nei, enig der. Blir for seriøst for min del når man spiler på laveste oppløsning slik at hodene på folk skal bli større osv. Mister litt meninga hele greia da. Men hitboxen i vanlig BF2 kan irritere enkelte ganger, virker ikke som om den er heelt 100% til tider, kan også godt hende det bare er serveren da. Har ikke prøvd med project reality med sniper enda, så du får komme med tilbakemelding på hvordan det er. Hit boxen i bf2 trekker mot høyre... Men det er "drop-rate" i bf2 dvs. kula faller når du skyter fra mer enn 300m.
The Stig Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Vi snakker ikke nå om Point of Exsistence vel? Det som var uten tvil den beste, og mest gjennomførte modden til BF2 - som nå har tapt seg sinnsykt i kvalitet, etter deres forsøk på å bli mer "mainstream".
Zimmerh Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 (endret) Dem snakker vel egentlig Project reality som ER den beste modden for BF2. Men Brian glemte og nevne at Levels fila også må lastes ned. Du kan også finne mange videoer på youtube. Kan vel si litt om PR utifra mine opplevelser. Noe som sier litt er at jeg er kresen på spill og har nå ikke spilt noe annet spill enn PR utenom da jeg nerda ferdig WIC's story del og uten om PS3 da :)men pc spill generelt er det ingenting som har revet meg vekk fra PR i over 8 måneder nå. Noe som er viktig kan være å skaffe seg noen venner i communityet eller presse noen du kjenner personlig til å spille med deg. Er også ganske kjent innen for community moddingen og nye ballistics eller fall i kule høyde osv er jobba med av noen studenter som liker tall . Project reality er et spill som gir deg opplevelsen du gjør det til. Du kan være Rambo og komme ok ut av det men som regel er ikke det lurt. Samarbeid innad i sq's er det som belønnes mest og som har gitt meg noen kjempe opplevelser. Kan jo si en episode for noen dager siden da vi sq'et var under ild. Vi prøvde å forsvare oss men siden de hadde overtaket vi ble suppressed (fikk et slørete bilde når kuler treffer nærme deg ser du dårligfor å erstatte dødsangst så du holder hode nede veldig effektivt). Iallefall vi spurte en som var i et transport sq om han kunne fly oss ut derfifra fikk en deilig følelse når flyet lettet fra bakken og vi ikke ble skutt ned. Er et sånt moment som gjør balanse i alle de rundene som bare ikke er morsomme med idioter overalt. Du snakker mye om sniper men du må huske på det at sniper er ikke så 1337 som det høres ut som siden de fleste maps har mye transport kjøretøy og at folk som regel ikke liker 1337 sniperz rett og slett fordi at folk ikke greier å spille rollen som sniper. Les tutorials om å være en god sniper http://www.realitymod.com/forum/f138-infan...ide-sniper.html din oppgave er ikke å drepe flest mulig folk men gi informasjon om fiendtlig aktivitet og hjelpe sqs som er i kamper med å ta ned offiseren, medicen eller supporten for den sags skyld. Og 2 råd 1. les manualen sånn at du slipper å spørre rundt på serveren folk begynner å bli lei av folk som spør. 2. Ikke gå på 24/7 map servere de har sjeldent gode spillere. gå på T&T .:iGi:. [RIP] 10th Thors (tysk server) Kan også si Tactical Gamer men er overfylt av aggressive amerikanske 14 åringer som (Tk punish for tks som er uskyldige) men kan være fylt med gode spillere om kveld en rundt 21.00. Kan også prøve å møtes Nick name: .:iGi:. Zimmerh er som regel morsomt når man avtaler et sted og folk er vennlig eog samarbeidsfulle. Ikke lonewolf da kan man gå tilbake til bf2. Les tuten om sniper og manualen og du er klar til kamp Som en liten reminder de fleste bugsa i PR er relatert til BF2 noe developerne for PR ikke kan gjøre noe med uten å havne i trøbbel. Endret 22. juni 2008 av Zimmerh
Korka Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Sniper kuler faller etter 600 meter, rifler faller etter 100 meter
fredderen Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Skrevet 22. juni 2008 Dem snakker vel egentlig Project reality som ER den beste modden for BF2. Men Brian glemte og nevne at Levels fila også må lastes ned. Du kan også finne mange videoer på youtube. Kan vel si litt om PR utifra mine opplevelser. Noe som sier litt er at jeg er kresen på spill og har nå ikke spilt noe annet spill enn PR utenom da jeg nerda ferdig WIC's story del og uten om PS3 da :)men pc spill generelt er det ingenting som har revet meg vekk fra PR i over 8 måneder nå. Noe som er viktig kan være å skaffe seg noen venner i communityet eller presse noen du kjenner personlig til å spille med deg. Er også ganske kjent innen for community moddingen og nye ballistics eller fall i kule høyde osv er jobba med av noen studenter som liker tall . Project reality er et spill som gir deg opplevelsen du gjør det til. Du kan være Rambo og komme ok ut av det men som regel er ikke det lurt. Samarbeid innad i sq's er det som belønnes mest og som har gitt meg noen kjempe opplevelser. Kan jo si en episode for noen dager siden da vi sq'et var under ild. Vi prøvde å forsvare oss men siden de hadde overtaket vi ble suppressed (fikk et slørete bilde når kuler treffer nærme deg ser du dårligfor å erstatte dødsangst så du holder hode nede veldig effektivt). Iallefall vi spurte en som var i et transport sq om han kunne fly oss ut derfifra fikk en deilig følelse når flyet lettet fra bakken og vi ikke ble skutt ned. Er et sånt moment som gjør balanse i alle de rundene som bare ikke er morsomme med idioter overalt. Du snakker mye om sniper men du må huske på det at sniper er ikke så 1337 som det høres ut som siden de fleste maps har mye transport kjøretøy og at folk som regel ikke liker 1337 sniperz rett og slett fordi at folk ikke greier å spille rollen som sniper. Les tutorials om å være en god sniper http://www.realitymod.com/forum/f138-infan...ide-sniper.html din oppgave er ikke å drepe flest mulig folk men gi informasjon om fiendtlig aktivitet og hjelpe sqs som er i kamper med å ta ned offiseren, medicen eller supporten for den sags skyld. Og 2 råd 1. les manualen sånn at du slipper å spørre rundt på serveren folk begynner å bli lei av folk som spør. 2. Ikke gå på 24/7 map servere de har sjeldent gode spillere. gå på T&T .:iGi:. [RIP] 10th Thors (tysk server) Kan også si Tactical Gamer men er overfylt av aggressive amerikanske 14 åringer som (Tk punish for tks som er uskyldige) men kan være fylt med gode spillere om kveld en rundt 21.00. Kan også prøve å møtes Nick name: .:iGi:. Zimmerh er som regel morsomt når man avtaler et sted og folk er vennlig eog samarbeidsfulle. Ikke lonewolf da kan man gå tilbake til bf2. Les tuten om sniper og manualen og du er klar til kamp Som en liten reminder de fleste bugsa i PR er relatert til BF2 noe developerne for PR ikke kan gjøre noe med uten å havne i trøbbel. Takk for langt og fint svar Skal lese tutorialen om sniping
Zimmerh Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 (endret) Sniper kuler faller etter 600 meter, rifler faller etter 100 meter Iløpet av kanskje 0.8 eller .9 kommer det mer realistiske kule fall noen youtube klipp for interesserte: http://youtube.com/watch?v=8bNWR-P81iM Fra samme kampen som over bare enda bedre video. promo gameplay part 1 of a serie of gameplay footage. Endret 23. juni 2008 av Zimmerh
Svinat Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Da har jeg sett filmer fra gameplay, installert modden, lest gjennom manualen og lest litt på sniper-guiden. Virker som en utrolig avansert mod, men samtidig spennende, så nå gleder jeg meg til å prøve.
Lukilock Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Synd at EA ikke vil ha Ranka servere til denne moden
Crysis Fan Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 ................................................................ ... DEN MODDEN MÅ JEG HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! når jeg får den nye dataen selvsagt
Svinat Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Spilt dette nå i dag, og for en mod og ikke minst et community! Nærmest alle har VoIP enabled og snakker sammen og det er hele tiden ordentlig team work. Utrolig moro, gleder meg til å spille det mer.
Painapple Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Denne mod-en er noe alle med Bf2 burde får med seg. Er knall
Kaizerlol Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 jeg har spilt PR en god stund nå og er kjempegøy! man må bare huske å følge ordre og ha mic. sniper er mindre accurate på PR enn vanlig BF2. men det er ikke viktig å se hvor du treffer han elns. bare han dør. hvis han ikke er i nærheten av noen teammates og blir skutt med sniper dør han antagelig etter 1 minutt. man ser ikke hvem som dreper hvem, men det kommer jo score etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå