Gå til innhold

Skal kjøpe ny mobil...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokia N95 8GB er sikkert en fin telefon til din mor...

Har hørt at den er bra.

Har hørt den er bra..?

Hva for noe svar er det!? Den er bra, men hvis du skal anbefale noe - da skal du være sikker på hva du anbefaler!

Trenger moren di GPS?

Jeg anbefaler de 2 første nokia telefonene du skrev opp ;)

De er lette og har behagelige taster :)

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler vel 5310 om hun ikke trenger et veldig bra kamera.

 

Den er veldig slank, feminin nok å se på, enkel meny, sist men ikke minst, den er billig.

Tror din mor vil bli fornøyd med den.

 

5610 er også en fin telefon, men etter hva jeg har hørt så er d maaange som har hatt ptoblemer med programvaren på den, men er du heldig å får en "bra" utgave av den, så er vel d den jeg vill kjøpt.

 

Mobiler med symbian er ikke å anbefale om ikke hun trenger å lese epost med vedlegg, eller skal ha mange tilleggs program.

 

De fleste nokiaene er tykke og klumpete, foruten 5310.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Altså.. Hva bruker din mor mobilen til? Er hun en avansert bruker, som leser epost, surfer på nettet, og redigerer dokumenter?

 

Eller er hun slik som den gjennomsnitlige moren, som klarer å skrive SMS og ringe?

 

For det er lite vits å gi henne en avansert telefon når hun ikke kommer til å bruke funskjonene.

Lenke til kommentar
Altså.. Hva bruker din mor mobilen til? Er hun en avansert bruker, som leser epost, surfer på nettet, og redigerer dokumenter?

 

Eller er hun slik som den gjennomsnitlige moren, som klarer å skrive SMS og ringe?

 

For det er lite vits å gi henne en avansert telefon når hun ikke kommer til å bruke funskjonene.

skrive SMS og ringe

Lenke til kommentar
Altså.. Hva bruker din mor mobilen til? Er hun en avansert bruker, som leser epost, surfer på nettet, og redigerer dokumenter?

 

Eller er hun slik som den gjennomsnitlige moren, som klarer å skrive SMS og ringe?

 

For det er lite vits å gi henne en avansert telefon når hun ikke kommer til å bruke funskjonene.

skrive SMS og ringe

 

Ja ok. En gjennomsnittlig mamma-bruker. Slik min mor også er. Så det ble fort overkill når hun lånte en HTC TyTN jeg hadde ligggende.. hehe

 

Men da er det ikke vits i å kjøpe det mest tekniske som finnes, men jeg kan tenke meg at hun liker en mobil med fint design, en som er tynn, og har gode knapper, siden hun skriver SMS. Så dette trenger ikke koste all verden. Hvilken produsent som har de beste og fineste mobilene er en smakssak, så det er nok opp til deg :)

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler vel 5310 om hun ikke trenger et veldig bra kamera.

 

Den er veldig slank, feminin nok å se på, enkel meny, sist men ikke minst, den er billig.

Tror din mor vil bli fornøyd med den.

 

5610 er også en fin telefon, men etter hva jeg har hørt så er d maaange som har hatt ptoblemer med programvaren på den, men er du heldig å får en "bra" utgave av den, så er vel d den jeg vill kjøpt.

 

Mobiler med symbian er ikke å anbefale om ikke hun trenger å lese epost med vedlegg, eller skal ha mange tilleggs program.

 

De fleste nokiaene er tykke og klumpete, foruten 5310.

 

og 6300. den ligger på 1300 kr. og ser ut som noe en mor kan like utseende på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...