Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"utro". Er jeg naiv?


Gjest Mr.Naiv15

Anbefalte innlegg

Gjest Mr.Naiv15

Hei..

 

Jeg driver på med ei jente, hun sier hun elsker meg, og vi holder sammen som kjærester.

 

Men problemet er at her om dagen merka jeg at et annet navn stod i nicket hennes bak et hjerte, så jeg ble sur på henne, men hun først at jeg også var i nicket *note it*, litt senere skriver hun at hun bare kødder med fyren.

 

Men nå nettopp så snubla jeg innom profilen hennes, der en av kommentarene var av en med samme navn som han i nicket, han skriver "Jeg er glad for at du er min", Men likevel finner jeg ikke noe i gjengjeld, altså at hun ikke skrev noe tilbake elle lignende.

 

Hun lovte meg at jeg var den eneste som betydde noe..

 

Men nå lurer jeg på.. Hvis det viser seg at hun har vært "utro", burde jeg da tilgi henne? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest UtroKnowledge

Hei og hopp estragon.

 

Du sier at jenta di sier at hun elsker deg, har hun vært sammen med deg lenge, stoler du på henne? For det er vel mest der problemet ligger.

 

Hadde du stolt 100% på henne hadde du antakelig ikke postet her. Jeg syns du skal snakke med henne om det, og følge med på om hun oppfører seg normalt. Det kan godt være at hun spøker med denne fyren, men gi beskjed om at den formen for spøk liker du ikke. Er hun glad i deg vil hun ta hensyn til dette.

 

Hvis det viser seg at hun er utro må du selv finne ut om du vil tilgi henne. Dette kommer jo helt an på forholdet deres før, og selvfølgelig hvor du trekker linjen for hva utroskap er.

 

Min nåværende kjærest hadde en episode som jeg regner for utroskap, dvs. hun klinte frivillig med en annen fyr. Selfølgelig ble jeg både forbannet og lei meg. Dette er lenge siden, og det er flere ting som gjorde at jeg tilgav henne. For det første var/er jeg ustyrtelig glad i dama, jeg kan omtrent ikke tenke meg et liv uten henne. For det andre var hun full, angret med en gang, og gav selv beskjed hva hun hadde gjort.

 

Måten hun oppførte seg etterpå viste meg at hun virkelig var glad i MEG, og ikke i dritten hun var utro med. Men jeg har hatt, og har vel enda vanskeligheter med å stole helt på henne på visse punkter. Og jeg liker absolutt ikke at hun går på fest alene lenger.

 

Men ting som plager oss snakker vi om, og kommer frem til en løsning, eller i verste fall, et kompromiss. Ta deg tid med dama di, og snakk skikkelig ut om hva som plager deg. Det er vel det beste rådet jeg kan gi deg.

 

(PS: Valgte å poste som anonym for jeg har venner som er aktive her, og vil gjerne slippe at de finner ut hvem jeg er.)

Lenke til kommentar

Guest_Mr.Naiv15_*

 

Ut ifra nicket ditt tør jeg gjette at du er 15 år gammel?

 

Jeg er enig i det personen forran meg sier, men tenker også på at "det er flere fisk i havet." Og uten å mene det negativt; hvor seriøst er et forhold i den alderen du er i nå?

 

Jeg vet hvor irriterendes det kan være å høre, men det er meget få forhold som varer lenge på et så tidlig stadie for kjærlighetsliv.

Lenke til kommentar
Gjest Mr. naiv

Jeg må erlig si at jeg er skeptisk til henne noen ganger.. Men jeg vil være åpen for å tilgi, fordi jeg føler at ting blir misforstått til tider..

 

Men hvis hun går rundt og leker med andre så får jeg et inntrykk om at jeg ikke kan stole på henne, eller at jeg tro at hun er interessert..

 

Men ja jeg er 15 (92-modell), jeg syns selv at jeg brukendes til et serriøst forhold..

 

Evig takknemmlig for alle svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...