Gå til innhold

Fujitsu-Siemens Scaleoview Q26W-1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Jeg mottok denne skjermen i dag. Har ikke fått testet den ut til spill helt enda, men til film fungerte den perfekt. Ettersom jeg ikke har hatt den så lenge kan jeg vel ikke si så mye om den, men den har i hvertfall plenty av tilkoblings muligheter, og den fungerer fint med Wii'en min. Jeg er veldig fornøyd til nå.

 

<<Gratwhol>>

Lenke til kommentar
Bestillte den igår jeg også, kunne bare ikke la være til den prisen, 3200 inkl. frakt hos Amentio, den koster jo opptil det dobbelte hos andre nettbutikker.

 

Argh! The pain! Bestilte den fra netonnet.no for 4669 kr inkl. frakt rett etter helga... Da jeg så på prisguide var den 2-3 hundre kroner billigere hos amentio, ikke 2-3 tusen. Surt, men super skjerm! Spilte nettopp Crysis på den - herlig! ^^

 

<<Gratwhol>>

Endret av Gratwhol
Lenke til kommentar

Fikk min idag, kom på døra ca. 13 :grin: må få rose Amentio for rask levering i dette tilfelle. Det jeg kan si om skjermen foreløpig er at den fungerer som en drøm i forhold til min gamle HP Pavilion M703 17" CRT (kanskje ikke så rart!?!). Har ikke prøvd den noe særlig enda, men har jo 3 uker ferie nå så :p

Lenke til kommentar

Bestilte hos Amentio for kr 3219,- inklusiv porto.

 

Hei,

 

Dessverre er følgende produkt lagt ut med prisfeil i vårt sortiment. Vi kan ikke skaffe dette til prisen på din ordre, men vi kan skaffe det mot at du betaler inn mellomlegget opp til ordinær pris eller kansellere og ta vekk hold på ordresummen.

 

FUJITSU SIEMENS SCALEOVIEW Q26W-1 26IN TFT 4000:1 1920X1200 3MS DVI/HDMI IN (S26361-K1214-V170)

 

 

Mvh.

Amentio AS

Lenke til kommentar
Bestilte hos Amentio for kr 3219,- inklusiv porto.

 

Hei,

 

Dessverre er følgende produkt lagt ut med prisfeil i vårt sortiment. Vi kan ikke skaffe dette til prisen på din ordre, men vi kan skaffe det mot at du betaler inn mellomlegget opp til ordinær pris eller kansellere og ta vekk hold på ordresummen.

 

FUJITSU SIEMENS SCALEOVIEW Q26W-1 26IN TFT 4000:1 1920X1200 3MS DVI/HDMI IN (S26361-K1214-V170)

 

 

Mvh.

Amentio AS

 

Hei, Jeg bestillte min samme dag som "TStensland", dog kanskje litt senere på dagen. Fått trackingnummer, så jeg håper på å få den i morgen. Noen som vet om Amentio kunne finne på å trekke tilbake varen mens den er på vei i posten? Hva med deg ESSR, når bestilte du?

Lenke til kommentar
Bestilte hos Amentio for kr 3219,- inklusiv porto.

 

Hei,

 

Dessverre er følgende produkt lagt ut med prisfeil i vårt sortiment. Vi kan ikke skaffe dette til prisen på din ordre, men vi kan skaffe det mot at du betaler inn mellomlegget opp til ordinær pris eller kansellere og ta vekk hold på ordresummen.

 

FUJITSU SIEMENS SCALEOVIEW Q26W-1 26IN TFT 4000:1 1920X1200 3MS DVI/HDMI IN (S26361-K1214-V170)

 

 

Mvh.

Amentio AS

 

Hei, Jeg bestillte min samme dag som "TStensland", dog kanskje litt senere på dagen. Fått trackingnummer, så jeg håper på å få den i morgen. Noen som vet om Amentio kunne finne på å trekke tilbake varen mens den er på vei i posten? Hva med deg ESSR, når bestilte du?

 

Min ble bestillt 20.06 kl.00.03 ihvertfall

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg den fungerer utmerket til film, men har litt problemer med spilling på Xbox360. Når jeg skal spille Oblivion og GTA IV er det akkurat som om det legger seg en grønn hinne over skjermbilde, dette skjer stort sett i filmsekvensene på GTA og i situasjoner der hvor man er i ganske mørke "scener". Noen som vet hvorfor?? Håper det bare er pga. composittkabelen jeg bruker (den som fulgte med når jeg kjøpte Xbox'en), tenkte jeg skulle kjøpe VGA eller HDMI kabelen istedenfor og teste med den.

 

Bruker HDMI kabelen den samme inngangen på Xbox'en som Composittkabelen gjør eller må det være HDMI på 360'en også??

Endret av TStensland
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...