KenBjork Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Noen som kjenner til denne nett-butikken? http://www.sonicelectronix.com/
thomassim Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Ja! Foretrekker www.indoaudio.com.. bedre priser, rask levering og bra kommunikasjon med selgerne!
fhl Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Sonicelectronix har jeg bare sett positive omtaler om. Indoaudio har derimot fått en del pepper på diverse amerikanske fora, så de hadde i hvert fall JEG styrt unna. Frode
thomassim Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Jeg og flere andre kompiser har handla der i 3-4 år nå, aldri noen problemer! Den ene gangen en forsterker vi bestilte ble forsinka i sendinga fikk vi med ekstra stash på kjøpet.. Alle sider har vel noe positivt og negativt ved seg.. Eneste jeg har opplevd negativt med indoaudio er at de kan være litt sene til å sende noen ganger, men da er det bare å mase så sender den som regel på dagen, og ofte med en kondensator, kabelsett etc på kjøpet!
thomassim Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Og det som er kjipt med sonicelectronix(utenom at de er dyrere) er at du må fakse\maile inn kopi av førerkort og bankkort ved kjøp.. Det hadde ikke jeg giddi!
KenBjork Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Skrevet 19. juni 2008 (endret) Takk folkens. Hva kommer i tillegg til prisen. Frakt og norsk moms? Så da er det http://www.indoaudio.com som er stedet da altså Endret 19. juni 2008 av KenBjork
thomassim Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 frakt og moms ja.. kan jo be de skrive ned verdien, sånn at du bataler mindre moms.. Frakta står på hvert eneste produkt nederst på siden!
onkeljan Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Jeg ville vært sterkt bekymret over kvaliteten på varene i en butikk, om butikken jeg handlet med bare slengte med masse andre varer... kondensatorer og slikt som bare slenges med kan ikke være av rare kvaliteten... og hva skal du da med det?
TheKims Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Er også mye mer knot når det gjelder garanti og sånt med utenlandske butikker. Selfølgelig finnes det noen særiøse men du verden hvor mange usæriøse det finnes.
thomassim Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Jeg ville vært sterkt bekymret over kvaliteten på varene i en butikk, om butikken jeg handlet med bare slengte med masse andre varer... kondensatorer og slikt som bare slenges med kan ikke være av rare kvaliteten... og hva skal du da med det? Fikk med en Pheonix digital kondensator jeg, funka utmerket i snart 1 år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå