larsemannen Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Kjøpte meg nytt HK og prosessor idag... satt det inn uten problem men så får jeg ikke bilde på skjermen. Mitt gamle oppsett: -Geforce 7950gx2 -amd am2 4400+ -asus m32n sli deluxe -Psu hiper 580 watt Nye deler: Asus p5q (hovedkort) Intel core 2 quad q9300 Kan grunnen til at jeg ikke får bilde være at Psu'n min ikke holder? Hørt at skjermkortet mitt som er kinda ancient bruker opp imot 450 watt? Men alt av vifter i pcn fungerer inkl cpu vifte og gpu vifter.. Noen ideer om hva som er problemet annet enn psu?
Rudde Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 (endret) RAM? Har du 2 ram brikker? Hvis du har 2 eller mer prøv å ta ut så det bare er en og boot opp PC'en. Endret 19. juni 2008 av Rudde93
larsemannen Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Skrevet 19. juni 2008 Det virket ikke.. Men nå oppdaget jeg at det ikke er strøm i mus og tastatur, dette kan jo ha å gjøre med manglende drivere. men jeg vet ikke?
Rudde Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Tror nok ikke det har noe med det å gjøre Men har du mulighet for å teste med andre RAM og PSU'er? Ev. sjekk skjermkort.
larsemannen Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Skrevet 19. juni 2008 Skal teste med en annen psu i morgo.. men skjermkort det funka da tiligere idag, før jeg satt det i nytt hk riktignok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå