Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mislykket recovery: "NTLDR is missing"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Acer Aspire 5101 bærbar med Vista (etter ExpressUpgrade). Men siden Vista virket sakte ville jeg formatere hele PC-en og putte inn alt op nytt slik det var da jeg kjøpte den (med XP).

Jeg satt derfor inn Recovery CD-1 som jeg hadde laget selv ved hjelp av Acers medfølgende program. Men under recovery-en slår PC-en seg plutselig av. Når jeg starter den på nytt på CD-en i begynner gjenopprettingen på nytt, og igjen slår Pc-en seg av etter en stund.

Dersom jeg prøver å slå på PC-en uten CD-en i står det

"NTLDR is missing

Press any key to restart".

Hvis jeg trykker på en eller annen knapp, kommer bare den samme beskjeden opp igjen.

Er det noen som kan hjelpe meg? Hvis det er noe mer dere lurer på er det bare å spørre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har en Acer Aspire 5101 bærbar med Vista (etter ExpressUpgrade). Men siden Vista virket sakte ville jeg formatere hele PC-en og putte inn alt op nytt slik det var da jeg kjøpte den (med XP).

Jeg satt derfor inn Recovery CD-1 som jeg hadde laget selv ved hjelp av Acers medfølgende program. Men under recovery-en slår PC-en seg plutselig av. Når jeg starter den på nytt på CD-en i begynner gjenopprettingen på nytt, og igjen slår Pc-en seg av etter en stund.

Dersom jeg prøver å slå på PC-en uten CD-en i står det

"NTLDR is missing

Press any key to restart".

Hvis jeg trykker på en eller annen knapp, kommer bare den samme beskjeden opp igjen.

Er det noen som kan hjelpe meg? Hvis det er noe mer dere lurer på er det bare å spørre.

Hva er det som ligger på denne recovery-CD-en? Selv ville jeg bare brukt en vanlig Windows-CD til denne jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...