Gå til innhold

Gvassere spill CPU


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At du hadde klokket til 4.0GHz var jo en opplysning du burde ha kommet med tidligere ;-)

 

Hvis Conan utnytter mer en 2 tråder så vil en QX9650 eller Q9550 være et alternativ.

 

Tempen var jo litt høy ser jeg, har du en ordentlig vifte.

(tror ikke den throttler men kan jo hende)

Endret av Anvil
Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde det i signaturen men nå er det der :p Bruker 3dm06 som pekepinn selv om det kanskje kan gi feil bilde av dagens spill..? (som conan) Med uklokket cpu fikk jeg 14 000, klokket til 4ghz kom jeg over 18 500, med små klokks på begge gpuene også. Lurer på om skjermkortet kan klare mer med en annen cpu eller om det er skjermkortet som er flaskehalsen. Nå vet ikke jeg om Conan utnytter 4 kjerner eller 2 kjerner teknologi men det står anbefalt dual core cpu på spillet :) Etter de fåtalls testene jeg har lest så slår to kjerner 4 kjerner til spilling men ikke multi tasking

Lenke til kommentar

Du får nok bedre ytelse med et 3870x2 kort til. Skal se hva everest sier om cpu bruk i Hyboria senere.

 

 

update: Kun merkbar bruk på 2 av 4 kjerner. AoC kan bruke 2, men har ingen nytte av 4. Det er skjermkort(ene) som begrenser fps her. Ikke bytt ut en cpu som er blant de beste.. Gå heller for 4x gpu ;)

Endret av MamboJambo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...