Amento Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Litt teit spørsmål, men trenger det til et lite prosjekt. Det jeg sikter til er den greia oppe i høyre hjørne, den som viser knappefunksjonene. Spørsmålet er: Er det noen som vet av noen andre spill som har no liknende?
Fenixen Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Klarer ikke hjelpe deg med spørsmålet ditt, men kan du ikke utdype prosjektet, ble litt interessert her jeg sitter på jobb
Amento Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Skrevet 19. juni 2008 Tihi, Trenger forsåvidt ikkeno flere eksempler, men tenkte det kunne vært fint å få litt inspirasjon. Kan poste et bilde av ideen min når jeg er ferdig
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Nå er det lenge siden jeg spillte igjennom det, men jeg mener at "Sphinx and the Cursed Mummy" har noe lignende. Forøvrig et fantastisk spill som nesten ingen har hørt om!
Amento Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Skrevet 19. juni 2008 Yes, fant screenshots. Stemmer bra det, likner veldig, takk for bidraget
Vrengtpolvott Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Resident Evil 4 mener jeg har sånn, mulig jeg er helt på jordet, men jeg tror det hadde det Men kjære deg, ikke begynn på nytt prosjekt før Master Chief er ferdig
Amento Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Skrevet 19. juni 2008 Det er ikke et sånt prosjekt, bare en liten greie, lissom
Carlgutt Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 (endret) Vet ikke om jeg er heeelt på jorde nå men mener å huske at ett av Harry potter spillene hadde en lignende UI når du valgte Spells, tror det var 1,2 eller 3. Edit: Zelda spillene på 64 hadde vel også sånn UI men det viste du sikkert. Endret 20. juni 2008 av Carlgutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå