Gå til innhold

Film: UiS eksamensfilm - "renter"


Anbefalte innlegg

Heisann, ville bare se hva folk syntes om denne eksamensfilmen laget av min gode venn Atle Bråthen, elev ved Universitetet i Stavanger.

 

Min rolle under produksjonen var skuespill. Filmingen foregikk over 4 dager, mens post-produksjonen tok selfølgelig lengre tid.

 

 

Kort fortalt: "Snille miljøbevisste Dan jobber på et reklamebyrå. Livet er plettfritt og fint, hadde det ikke vært for mobberen og kollegaen Ronny. Men en dag får Dan nok, og bestemmer seg for å ta igjen - med renter."

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Det der var bra og gjennomført gjort :)

 

Er det dere som står bak gangster-Dan også ? :p

 

Ja, eller, Atle som er regissør her hadde ikke noe med den å gjør, men Sindre som spiller drittsekk er regissøren og jeg er "Gangster-Dan" : )

 

Den der var meget bra må man kunne si. God kameraføring, godt skuespill, god lyd og selvfølgelig god historie =) Vet du hvilket kamera/kameraer de brukte?

 

Litt usikker. Lurer på om det var Panasonic hvx200, men mulig jeg tar svært feil

Lenke til kommentar

For all del en fin kortfilm, men jeg syntes den gikk litt for tregt fram, og brukte kanskje litt lang tid på å poengtere noe. Klippingen og konseptet med skjermen var jo ganske bra, og jeg likte freakouten til Dan. Ellers virka kanskje mobbingen både litt tam og slemt samtidig, som ikke er spesielt hendig kanskje? Lydbildet var kanskje litt stille, men under dialog og når det skjedde noe var det jo veldig bra. Flott kameraarbeid!

 

Keep up the good work :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Fær ikkje sett han. Fær denne feilmeldingi:

 

This video is not available in your country.

 

Som er rart iom. at eg er frå Stavanger og synast å hugsa at det låg i same land som Oslo der eg bur no...

 

Virker som det plutselig ble problem med filmen. Regissøren (som la den ut) har ikke forandret noe, men youtube vil visstnok ikke vise den lenger. Rare greier, men forhåpentligvis kommer det en ordning på det etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...