svingstang2 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 etter siste oppdatering blir jeg fullstendig slakta av hva-enn jeg prøver å angripe/blir angrepet av, selv om jeg er 4-5 nivåer høyere. Klarer knapt å gi de skade (kanskje 10%), før jeg er fullstendig slakteoffer... hva skjer? (spiller hox level 28)
svingstang2 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Skrevet 18. juni 2008 Har du gått inn i epic instance? hmm.... leste litt på det (visste ikke hva epic instance var), og det kan kanskje se ut som om jeg har gått inn i denne modusen litt uforvarende... er i alle fall verdt å sjekke ut! takk for tipset
Bulletus Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Har du gått inn i epic instance? Epic stance er temmlig hardt som solo hehe
Ninjahamster Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Ja jeg skjønner godt at ting tar tid å få fikset hvis Funcom blir spammet ned med "bugs" som dette...
svingstang2 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Skrevet 19. juni 2008 har nok kommet inn i epic ved et feiltrykk ja.... funker greit igjen nå etter å ha gått inn i normal modus igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå