Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Samsung sine T166 er saker. Stille og behagelige, ikke plagsomt med vibrasjoner om du skrur de godt fast, pålitelige og de fins i mengder enda. F1 og F2 serien er ræl i forhold.

F3 da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tran, tror du du kan ta et par bilder av Mionix Naos 5000? Jeg vurderer den på det sterkeste :hmm:

EDIT: WD har etter min erfaring veldig god kundebehandling, så du kan jo sende dem en e-post ;)

Endret av 2B'1
Skrevet

Green-serien kjører på 5400RPM og er mer økonomiske. Black derimot er raskere. Green egner seg altså best til lagring mens Black til OS og filer du bruker ofte.

Skrevet
Green-serien kjører på 5400RPM og er mer økonomiske. Black derimot er raskere. Green egner seg altså best til lagring mens Black til OS og filer du bruker ofte.

Black egner seg til lagring i "hovedmaskin/bruksmaskin", green i server eller til backup.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg har hørt at WD Green serien ikke egner særlig godt til raidløsninger , noen som vet noe om det?

Skrevet

Aha.. Jaja, får vel investere i en Black en eller annen gang. Har fortsatt en god del ledig på 500gb Black'en og 1tb Black'en. Kanskje jeg vurderer en Intel SSD først

Tran, tror du du kan ta et par bilder av Mionix Naos 5000? Jeg vurderer den på det sterkeste :hmm:

EDIT: WD har etter min erfaring veldig god kundebehandling, så du kan jo sende dem en e-post ;)

Det kan jeg ordne vettu, skal prøve å huske på det når jeg kommer hjem :]

Skrevet
Tusen takk Thomas! :) Har du funnet noe negativt ved den enda?

Faktisk.. IKKE!

Eller eneste kan være at jeg ville hatt flere knapper på siden, men det er nå en smaksak.

Blitt hypp på navn nå 2B'1 (referer til [email protected] :p )

Feil, men ikke rett den opp for spamz skyld :]

Skrevet (endret)

Skal ikke rette opp, men du kan jo skjule e-posten din da.

Tenkte på det siden 2B'1 ble litt paff da jeg kunne navnet hans sjøh :p

Endret av bad__ip

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...