Gå til innhold

Oppsigelse av one.com abonnement?


Anbefalte innlegg

Hoppla.

 

(Hopp ned tre paragrafer om slike historier er uinteressant for deg)

Etter nå over et år med one.com abonnement har de bestemt seg for at å stenge ftp og http på siden min var en fin idé uten grunn (Null ulovlig og knapt noe trafikk på siden. Selv skjønner jeg ingenting), og istedenfor å prøve å dra et svar ut av e-mail-adressen de ga meg velger jeg heller å si opp abonnementet.

 

Jeg tenkte på dette for noen måneder siden også, men siden de måtte ha oppsigelsen "a whooping" 1,5 måneder før året var gått var jeg for sent ute og kunne like så godt ta tak i et år til.

 

Men nå har jeg altså masser av tid til å si opp og fant etter litt leting fram til noe ikke mye større enn en notis om at man må sende et fysisk brev eller faks for oppsigelse.

Etter to andre leverandører av samme tjeneste med e-mail-oppsigelse, fant jeg dette patetisk, men ok, må jo gjøres.

 

 

Så til poenget: De ga null info om hva jeg skulle skrive i brevet. De må vel ha noen form for sikkerhet om at dette faktisk er eieren av domenet?

Holder vel ikke med et "Ja, jeg vil si opp [domene], takk.", vil jeg tro.

Så derfor håper jeg at det er flere av dere her som i fortiden har sagt opp one.com abonnement og kan gi meg litt veiledning angående dette?

 

Kos og klem på forhånd :dribble:

Endret av rollersnaeks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...