panikk! Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Lasta ned diverse mp3 fra kazaa og da jeg holdte på med rengjøring av filene så kom jeg bort i en fil med et langt filnavn som jeg ikke kan slette. Den har bmp som ext, attrib a , men lell så får jeg ikke til å slette den til og med windows commander. Denne filen skal bort, men spørsmålet er hvordan, den irriterer meg noe inn i granskauen... Noen som har hatt det problemet før og som kan hjelpe???? får som svar når jeg prøver å rename filen at jeg ikke har tilgang (er logget in som adm)
panikk! Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Skrevet 12. mars 2003 Gidder ikke å formater for 1 fil, kan heller ikke slette fra dos...
panikk! Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Skrevet 12. mars 2003 Når jeg prøver å slette fila fra dos får jeg til error : can not find file Tror ikke det er et virus, har antivir på.
panikk! Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Skrevet 12. mars 2003 Fant løsning på problemet: Kopierte alle filer ut fra mappa untatt den som ikke kunne slettes (eller beveges). Stengte di fleste programmene som kjørte i bakgrunnen med ctrl+alt+delete. Så en kjapp delete av mappa. Laga så en ny mappe med samme navn og kopierte bak filene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå