Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter å vurderer å kjøpe en av disse mobilene men klarer ikke å bestemme meg for hvilken.

Så ett par spørsmål:

1. Jeg testet G700 i butikk å likte utformingen veldig godt, beste tastene jeg har testet på lenge, er G900 like god? Synest den ser ganske flat ut på bilde.

 

2. Jeg har ikke brukt wi-fi før, å tviler sterkt på jeg kommer til bruke det. Men jeg er ute etter ett godt kamera. Er det verdt å betale 700kr mer for det? Eller er det flere viktige funksjoner som jeg har gått glipp av? :p

 

Takker for alle svar og hjelp. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg falt også veldig for tastene på G700, prøvde også G900 og tastene er ganske like.

Jeg har prøvd å finne ut om kameraet blir så veldig mye bedre fra 3,2 til 5 MP, noen innspill?

Det er jo igrunn ikke megapikslene som avgjør hvor godt kameraet er, men autofokus, blitz, optisk zoom, funksjoner osv.

Jeg falt veldig for formen på G700, 900 er bredere men jeg liker at den er svart.

Alt i alt ville jeg valgt G700 om du legger mest vekt på design og slikt, og G900 om du legger vekt på å ha et bra kamera. Det er verdt å betale 700kr mer for det om du tror du kommer til å kjøpe deg mobil med bedre kamera om et halvår hvis du ikke gjør det nå;)

Tror de har likt oppsett, programvare osv men har hørt at G900 er treigere..?

Lenke til kommentar
Sitter å vurderer å kjøpe en av disse mobilene men klarer ikke å bestemme meg for hvilken.

Så ett par spørsmål:

1. Jeg testet G700 i butikk å likte utformingen veldig godt, beste tastene jeg har testet på lenge, er G900 like god? Synest den ser ganske flat ut på bilde.

 

2. Jeg har ikke brukt wi-fi før, å tviler sterkt på jeg kommer til bruke det. Men jeg er ute etter ett godt kamera. Er det verdt å betale 700kr mer for det? Eller er det flere viktige funksjoner som jeg har gått glipp av? :p

 

Takker for alle svar og hjelp. :)

 

 

Du vil sette stor pris på wi-fi! De stedene dette er tilgjengelig, sparer du masse sure dataoverføringsutgifter dersom du vil surfe, lese/sende e-post eller laste ned musikk og annet. Dessuten går det kjapt.

 

Håper du vil oppdage gleden og fordelene ved å ha wi-fi. Ønsker deg lykke til med telefonen :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har brukt g900 i snart 4 uker. Og er kjemmpe fornøyd, men den kan være litt treg av og til, så om du husker og lukke programmene du ikke bruker mye så har du en rask og veldig GOD telefon.

Og ps: nokia e66 og e71 har en STOR mangel, berøringssjermen, som er en helt suverent og bruke. Så lenge ikke nokia begynner med det så er de avleggs. ;)

Lenke til kommentar
Jeg merker bivirkninger av berøringskjermen. Og det er at når jeg låner andre telefoner så smetter tommelen opp på skjermen i blandt. Tommelen min føler det er svært ulogisk at det ikke går å trykke på skjermen på andre telefoner.

 

Ja det kan være et problem! :!: Ved bruk av andre telefoner med tste styring, jeg forstår helt enkelt ikke at jeg ikke har kjopt det før :yes: og så er det jo ganske så enkelt og styre telefonen med berøring, jeg tellte hvor mange trykk på knappene det tok og åpne et office dok på en e65 i forhold til g900. (når de lå i samme mappe på minnekortet) og det var bare 1/2 parten av trykkene på g900... Enkelt og greit altså :p

Lenke til kommentar

Om den ene dårlige får 4 og den beste får 3 så viser det hvor useriøs den testen var, etter min mening da. For de er på prikken lik bare att g700 mangler 5mp (har 3mp) og wlan. Så om g900 ikke hadde fått bedre så kansje den kunne fått like god poengsum?

 

(men så kjenner jeg meg ikke igjen på det de skriver om overbelastning og restarting, min telefon har låst seg 1 gang på snart 4 uker og det var min feil, skulle trykke på kameraet men så startet jeg nettleseren istedet og prøvde og avbryte den for og starte kameraet, men da var fuglen fløyet.....)

 

Men over til noe annet og det er at G900 er en SUPER telefon og at det er veldig få mangler, (to av de er jo 3g+ og edge) men den har wlan, og det er raskt det.... (om det finner der du er da :blush: )

 

Og jeg angrer ikke på det kjøpet selv om det kostet meg nærmere 3k, med minne, handsfri blåtann og en god veske... Så det er ingen ting og lure på, kjøp den!

Lenke til kommentar
Aftenposten mobil(som faktisk skriver mye bra) gav

G900 - 3

G700 - 4

Og vinner i denne tripplekonkuransen C702 - 6

 

Da du havner nede på 3ere og 4 ere så er jo ikke det så kult

 

Og ser vi på Amobil sine tester, får både G700 og G900 Terningkast 5

så viker som om det er mange forskjelige meninger.

Endret av GAndre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...