SargatH Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Hei. Har en scooter, daelim S-five. Men har tenkt å selge den siden jeg har bil. Men det har oppstått et problem: Jeg hatt store problemer med å få den til å starte, men nå fikk jeg det til. Men nå når jeg har kjørt den en stund og stopper å lar den gå på tomgang så hører jeg at turtallet blir lavere å lavere, og hvis jeg gir gass så vil den ikke fremover, bare at den har lyst til å stoppe. Har en merkelig følelse av at dette skjer mest i oppoverbakker Men er det noen som har peiling på hva som feiler den, for jeg er helt blank her. Takk
SirAmp Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 sikker på at det er godt med bensin på tanken? akkurat de symtomene man får like før man kjører tom bilen i alle fall
SargatH Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Skrevet 16. juni 2008 ja er nok bensin på tanken ja! Har hatt mye problemer med å starte den.. men når jeg først har fått start på den starter den lett som bare det. Like før jeg gir opp hele greia.. det skjer noen ganger, å andre ganger skjer det ikke. Hadde samma problemet når jeg ikke hadde bil
HondaOlav Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 (endret) Det kan være kondens i tanken, eller rusk i forgasseren.. Endret 18. juni 2008 av HondaOlav
SargatH Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 sjekka nettopp forgasseren blåste reint inni der, heiv i en større dyse jeg brukte før, den perioden funka sykkelen fint fint, det var ikke noe rust. Men starta den i dag, lot den gå på tomgang hele tiden, å til slutt gikk turtallet nedover og til slutt stoppa den. Har spurt flere og det er absolut ingen som vet hva som feiler den.. har lyst å få solgt den asap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå