xavi Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Hei Jeg leter etter noen ørepropper som passer til (ekstremt) smale øreganger. (får såvidt plass til en Q-tips) Har prøvd Koss spark plugg, men det blir for tungvindt å klemme de inn hver gang de skal på. Ellers var jeg veldig fornøyd med lyden.. Er det noen som kan anbefale et par som vil få plass i øre mitt med OK lyd?
MagicCheeseball Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 HeiJeg leter etter noen ørepropper som passer til (ekstremt) smale øreganger. (får såvidt plass til en Q-tips) Har prøvd Koss spark plugg, men det blir for tungvindt å klemme de inn hver gang de skal på. Ellers var jeg veldig fornøyd med lyden.. Er det noen som kan anbefale et par som vil få plass i øre mitt med OK lyd? Jeg plagdes også med og presse inn spark plugg i øra mine. Du får nok plass til de fleste ørepluggene bare skift til minste størrelse i gummitingetangen som sitter på ørepluggen =)
Essem Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Det blir nok trangt om plassen selv med de minste pluggene på vanlige øreplugger. Disse er mye større enn en Q-tip.
MagicCheeseball Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Det blir nok trangt om plassen selv med de minste pluggene på vanlige øreplugger. Disse er mye større enn en Q-tip. Jeg tror nok d bare var en overdreven metafor om hans smale øregang Når hn får plass til the spark plug så regner jg md hn har plass til mr en en liten q-tip
Essem Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 (endret) Han får plass ja, men bare så vidt. Edit: kan jo være han har så smale øreganger Endret 18. juni 2008 av -drugiS-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå