kennethi Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 (endret) Hallo Laget et spill i c++ hvor du selger våpen og kan komme over ulike hendelser. Må gjerne teste det ut. http://www.2shared.com/file/3445105/3267afe6/spill.html Kom gjerne med forslag som kan gjøre det bedre, instrukser er ingame. Har ikke satt noe navn, så kom med forslag om navn også. #OPPDATERING# Dette er ikke virus, grunnen til den smale størrelsen er pga ingen grafikk, alt er tekst basert. Tror du må ha ny versjon av framework for å åpne programmet, ellers får du en feil melding. Stor takk til testerne så langt! - Kenneth Isaksen - Endret 17. juni 2008 av kennethi
Baba2 Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Kult, imponerende at du har laget ditt eget spill! Jeg bare testet det i et par sekunder. Kjøpte en glock og hele pakka. Imponerende skal jeg bare si
Kimelimm Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Ok dette er et virus eller? 22kb, og error når jeg starter? Er dette virus lover jeg deg at jeg klikker -_- akuratt rensa pcen og!
Timeo Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Det er lite lurt å laste ned og kjøre en liten .exe file fra et tilfeldig sted på nettet, bare sånn at det er sagt.
Bjonski Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Hvor lang kode får du plass til på ~20kb? ikke nok til et spill.
Kimelimm Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 OMFG! HVIS DET ER VIRUS, så skal jeg trace han og sende virus tilbake -_- huff og hei... Håper ud har en forklaring lillegutt!
Baba2 Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Herregud.... Bare fordi det er en .exe fil på 22Kb så betyr det ikke at det er et virus.... Et spill trenger ikke være noe fancy saker på 2089Gb som man må installere 23 ganger for å til å fungere. Dette er et tekstbasert "rollespill". Jeg ser ikke helt hvorfor et spill som kun inneholder tekst skal være så mye større en 22kb.
Beef Supreme Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Morsomt Skulle prøvd å finne tilbake spillet jeg og Sletten_89 laga for en liten tid sia. Er på ca 2500 linjer. Hvor langt er ditt?
420maryjane Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 kult med et tekstbasert rollespill hvor du selger våpen og kommer over hendelser. var det kult spennende å kjøpe glock og sånt eller?
kennethi Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 (endret) Kult, imponerende at du har laget ditt eget spill! Jeg bare testet det i et par sekunder. Kjøpte en glock og hele pakka. Imponerende skal jeg bare si Takk skal du ha, morsomt at du fikk det til .. virker ikke som det funker for resten. Til dere som ikke får det til, tror dere må ha framework 3.5 for at det skal fungere. Lover dette er ikke noe virus slapp av hehe, grunnet til den smale størrelsen er pga ingen grafikk. Alt er tekst basert. spillet er skrevet med 825 linjer med koder, post gjerne ditt spill også. - kenneth Isaksen - Endret 17. juni 2008 av kennethi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå