Gå til innhold

Driver til 1.6 (nvidia 8800GT)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! noen som har en god driver til cs 1.6 å anbefale?

Har kjøpt ny pc med nvidia 8800GT og e8650, men syntes recoil i cs er langt ifra like bra som på min gamle maskin (6600GT og amd 3200+)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet godt det er drivere til skjermkortet, men tenkte noen som var optimalisert for cs 1.6.

Hadde en på min gamle pc men den er for gammel for 8800 serien..

Har prøvd Omega, DHzeropoint, ngo og xtreme-g drivere så lurte på om noen andre vet om flere slike drivere?

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Har du skrudd av/på Vsync?

Skrevet

Ja, ikke det jeg spør om, men et godt tips til alle som ikke har gjort det.

Jeg tenkter på drivere som er optimaliserte for spill og ytelse som passer got til 8800gt og cs 1.6

Skrevet
Ja, ikke det jeg spør om, men et godt tips til alle som ikke har gjort det.

Jeg tenkter på drivere som er optimaliserte for spill og ytelse som passer got til 8800gt og cs 1.6

Nå er 1.6 sykt gammelt at optimalisering av drivere til 8800 strengt tatt ikke er noe vits :p

CS kan spilles på integrerte skjermkort uten problem, så tror nok mer på at det er configen din som er noe rart med.

Skrevet

Hvis du selv mener det er noe galt med recoiln. Og det er helt sikekrt at rates osv ikke har noe med saken å gjøre, må du prøve å reinstalere cs og steam.

Det er andre som har sagt at det hjelper. skjekk også andre innstillinger som karnskje kresjer med cs1.6. Siden det er et gammelt spill, kan det være noe på egenskapene for skjermkorte som burde endres på.

Har du flere spill, der recoil har mye å si med samem problem. ( css f.eks) Ellers kan det være at det bare er svært uvant med et bedre kort :)

Prøv deg litt frem, blir det ikke bedre kan du vurdere å sette inn det gamle korte ditt får å skjekke om det blir bedre

Skrevet (endret)

er en kjent myte dette, og det er mer eller mindre sant ettersom jeg har opplevd det samme selv da jeg måtte kjøpe nvidia 8800 kort etter at 6600gt kortet mitt røk. (brukte 3 år gamle omegadrivere)

Tror det har noe med input delay å gjøre. ikke at jeg vet dette 100% sikkert, men de påstår dette på div. forum der dette faktisk har blitt tatt opp uten at noen sier at det kun er noe folk forestiller seg, at de må reinstalere steam eller kjøpe ny pc.

de nyere driverne fra nvidia (175.16 eller 175.19) var faktisk en stor forbedring i forhold til søppelet de har spyttet ut frem til nå.

Ville også anbefale deg å reinstalere drivern når det føles ut som at ting går tregt igjen (Hvorfor dette hjelper har jeg desverre ikke noe godt svar på, men det bare er slik)

Dessuten vil jeg anbefale deg å teste ut hpk_maxsize 0.07, som gjør at custom.hpk fila blir slettet om den går over 70kb (hvis jeg husker riktig)

Bruker de selv atm, og de fungerer utmerket (de bugger heller ikke med nvtray\nvtweak om du vil bruke dette for å få opp refresh overide i driver menyen)

Fint om folk holder seg litt sakelige uten å leke smarte ved å si ting som "er ikke til cs 1.6 du laster ned driver" når fyren åpenbart vet hva en driver er.

Endret av Sandiz
Skrevet
Fint om folk holder seg litt sakelige uten å leke smarte ved å si ting som "er ikke til cs 1.6 du laster ned driver" når fyren åpenbart vet hva en driver er.

Det kom vel fram etter det innlegget mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...