Gå til innhold

Hvilken sang hører du på nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, hvor enn du er i verden Det er deilig å sløve i skyggen Hold deg våken, nå skjerpes greiene Store høvding, skvise litt hardere Mas, mas, mas over hele linja Mandag hele året Det er ingenting å le av
 

Men jeg kan ikke la være

Splitter pine, splitter pine Splitter pine, splitter pine Jeg har fått nok av rushtrafikk Og sure passasjerer med vassent blikk Å, vi lever alle under pisken Noe sier meg at jeg er helt klar for paradiset Som ligger på ryggen å velter meg og gliser Mens jeg synger på en salme En salme om Mas, mas, mas over hele linja Mandag hele året Det er ingenting å le av Men jeg kan ikke la være Splitter pine, splitter pine Splitter pine, splitter pine Hei, hvor enn du er i verden Det er deilig å sløve i skyggen Hold deg våken, nå skjerpes greiene Store høvding, skvise litt hardere Jeg skjønner ikke vitsen med Mas, mas, mas over hele linja Mandag hele året Det er ingenting å le av Men jeg kan ikke la være Splitter pine, splitter pine Splitter pine, splitter pine Splitter pine, splitter pine Splitter pine, splitter pine

 

IMG_0249.jpeg

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...