Gå til innhold

ny skjerm. Trenger råd og vink


espenbo

Anbefalte innlegg

Hei.

Min Nokia 447ZAPlus har nå tatt kvelden etter litt over 8 års bruk. Etter min mening har det vært en ganske god skjerm. Men nå kommer og går bilde når jeg bruker den. Så da er det på tide og se hva som finnes idag.

Jeg oppgraderer ikke skjermene så ofte som dere sikkert skjønner. Så jeg er ute etter en skjerm som er av god kvalitet.

 

Jeg bruker skjermen mest til surfing, konsole og strategispill. Men jeg tenkte jeg skulle prøve det nye Conan spillet også.

 

Jeg vil at skjermen skal ha intigrete høytallere. Vet at disse ikke gir best lyd, men det er veldig praktisk. Også synes jeg den bør ha usb hub.

Ellers er jo innsynesvinkelen viktig.

 

 

Disse har jeg settpå.

ViewSonic VX2255wmb

ViewSonic VX2235wm

Eizo Flexscan S2201W

ViewSonic VX2245wm

 

Jeg synes at ViewSonic VX2245wm ser ut som en veldig fin skjerm, men nå har jeg ikke noe Ipod så den syncinga trenger jeg egentlig ikke. Og lys styrke kontrast ser jo ut til og vær bedre på de andre.

 

Noen som har lyst til og komme med noen anbefalinger til meg. Regner med og gi imellom 2000-2500 for en skjerm.

Endret av espenbo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg ser ikke helt hvorfor jeg skulle velge den skjermen. Ja den har bedre kontrast og bedre pris. Men jeg ville ha med høytallere og gjerne USB hub.

Jeg lurer også litt på hvor bra skjerm dette faktisk er når ViewSonic og Eizo er priset så mye høyere.

 

Sett litt på Apple Cinema Display også. Men de er ganske så dyre. Men bilde er veldig bra på dem da.

 

Noen som har noen gode råd her?

 

Espen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...