Gå til innhold

kjøpe ps3 billigst mulig, kjøpe brukt? vente til salg?


dan882

Anbefalte innlegg

Jeg ville (og skal) absolutt vente til det kommer i butikker igjen.

 

Er skeptisk til garantier når jeg kjøper brukt. På forbrukerrådet sine sider står det at forbrukerkjøpsloven (5 års garanti) gjelder når du kjøper fra næringsdrivende, kjøpsloven (2 års garanti) gjelder når du kjøper fra privatpersoner.

 

Hvis det ikke står navn på kvittering og konsollen er kjøpt i butikk vil jeg si det er rimelig safe å kjøpe (spesielt hvis det ikke er langt fra deg til butikken), men informasjonen din blir gjerne lagret et sted når man kjøper ting til 2000+ for tiden har jeg inntrykk av.

 

Det er nok mange butikker som fikser for deg selv om du har kjøpt det av en annen privatperson, men jeg har egentlig ikke funnet noe som sier at de trenger å fikse det etter forbrukerkjøpsloven, blir vel isåfall bare kjøpsloven og den er vanskeligere, og mer utsatt for tolkning, enn forbrukerkjøpsloven.

 

Så jeg skal hvertfall vente til det kommer konsoller til butikker/nettbutikker. Noen som vet når det kommer til å skje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare slenger inn et spørsmål her jeg;P Trenger man minnekort for å spille på PS3? Sånn at vis jeg kjøper den så må jeg ut og lete etter minnekort i butikker coz det ikke fulgte med eller trenger man det ikke på PS3?

 

PS3 har innebygget harddisk hvor den lagrer ting. Du trenger altså ikke noe ekstra minnekort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...