Gå til innhold

Assassin's Creed memory block 7 hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, jeg er på memory block 7, og jeg kjemper mot han Assassin's lederen, men han gjømmer seg oppe på den verandan sin, og det er ingen vei opp til han, noen som vet hva jeg skal gjøre for og kunne ta han?

 

Trenger hjelp MvH TiNuSsS

Kan du spessifisere litt? Jeg har selv runnet spillet, men kan ikke huske hvem som er nr. sju. Kanskje du kan si navnet hans, by etc.? Da kan jeg nok hjelpe deg vettu ;)

Lenke til kommentar
Hei, jeg er på memory block 7, og jeg kjemper mot han Assassin's lederen, men han gjømmer seg oppe på den verandan sin, og det er ingen vei opp til han, noen som vet hva jeg skal gjøre for og kunne ta han?

 

Trenger hjelp MvH TiNuSsS

Kan du spessifisere litt? Jeg har selv runnet spillet, men kan ikke huske hvem som er nr. sju. Kanskje du kan si navnet hans, by etc.? Da kan jeg nok hjelpe deg vettu ;)

 

 

Han derre Assassin's lederen det er helt på slutten av spillet, mamory block 7, når du ska ta lederen som har fordedet deg helt i slutten bak i hagen, og han gjømmer seg oppe på en balkong og jeg klarer ikke og komme meg opp ditt, kan ikke si noe mer om d

Lenke til kommentar

Han mener i Masyaf, din egen by, hvor du i slutten av spillet skal drepe Al Mualim.

 

Jeg husker ikke selv dessverre, husker jeg løp litt rundt i hagen der før han kom ned.

Prøv å bruk eagle vision å se om det er noen objekter der du skal løpe til. Husker ikke, er så lenge siden, beklager.

Lenke til kommentar

du klatrer på statuen i midten. så hopper du ort på søylenen på siden(e) og hopper fra søyle til søyle til veranda. dette er litt vanskelig når det er folk rund og "skyter" på deg. så det eltteste er å kaste en kniv i trynet på han..

 

mner det er mulig å gå rund og på oppsiden når han springer.. han springer nemlig ut i gatene.

 

om du velger å kaste kniv: gå opp på statuen, da er det lettere å treffe han..

 

les: har ikke sett gjennom tråden, bare skrev det jeg kom på i farta..

 

edit: er ikke sikker på hvem du snakker om en gang :p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...