Gå til innhold

Forandringer på nyere SE? (w890i)


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en SE W890i på onsdag forrige uke, og har jo nå hatt litt tid til å sette meg inn i den osv.

Ser det er en del forandringer på denne telefonen kontra den siste jeg hadde, en K810i. (og før der, W810 osv)

 

Så lurer litt på noen småting.

 

fødselsdager.. Kan man ikke lenger bare legge til disse under telefonkontakter og automatisk få dem inn i kalenderen på telefonen??

 

Hva er Podcaster?

 

Er det vanlig på de fleste nye SE telefoner at den "tilbake-knappen" er fjernet?

 

Endret menyoppsett?

 

Medie menyen... Dårlig bildeoversikt? eller er det bare jeg som syns det? Og føler at jeg MÅ bruke Filbehandlingsmenyen istedet.

 

Er vel noen fler ting jeg tenkte på også, men glemt de akkurat nå.

 

Håper noen kan hjelpe meg litt her. Spes med dette ang fødselsdager og info i kalender.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg har en K850i og der får man spørsmål om man vil legge til fødselsdag i kalenderen hvertfall første gang man legger det inn på kontakten. Så synes det er rart hvis det ikke er slik på W890i også.

 

Podcast

 

Tilbakeknappen er fjernet fra alle de nye SE-telefonene og har blitt erstattet av rød/grønn taster og slik sett har også menyene blitt litt forandret. Dessuten bygger de nyeste telefonene til SE på A200 plattformen(K810 var A100). Den nye medie-menyen er et nytt alternativ som har kommet med A200. Jeg synes personlig at den er veldig oversitlig og fin og bruker heller den framfor den gamle filbehandlingmenyen.

 

Håper noe av dette var til hjelp! :)

Lenke til kommentar

Hmmm, merkelige greier altså.. Men jeg får IKKE opp spørsmål om å legge til å kalender når jeg lagrer dato i kontakter... hmm... Jaja, nå har jeg uansett lagt inn ALLE manuelt istedet. ;)

 

Ang Podcaster: takk for info!

 

Og ang resten... Ahhhh. *lyspære over hodet*

 

Yapp, det hjalp en del! Takk ;)

Lenke til kommentar

Ehhh.... *flau* Vet du... Nå la jeg til en ny kontakt på tlf min, og ergo bursdag. og DA fikk jeg opp spørsmål om å legge til i kalender.

Det jeg har gjort før (og som virket på K810) var å åpne kontakter jeg hadde kopiert over fra en annen tlf, klikke på fødselsdag datoen, og lagre på nytt... Da ble jeg spurt på K810 om å legge i kalender, det ble jeg IKKE nå... Så ergo må jeg slette dem først, og Så legge til på nytt vil jeg tro. DA får jeg opp det spørsmålet. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...