Trainee Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Fikk meg en ny data her for noen dager siden, og nå som jeg skulle instalere CoD 2, så funka ikke multiplayer! Når jeg trykker på multiplayer, så kommer denne .. Og vis jeg trykker Ja, så står det bare at cod2mp_s.exe har sluttet å fungere Og vis jeg prøver å starte Mp fra singleplayer menyen kommer denne : Noen som kan hjelpe meg ?
Chilliking Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 du kan jo prøve å laste ned en "cod2mp_s.exe" fra thepiratebay.org ellns. Rett og slett erstatte den gamle fila med en ny.
ReeVx Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har det samme problem som deg Trainee. Bare at den feilmldingen kommer på både Call Of Duty 2 og 4. Noen som kan hjelpe? Spillet er kjøpt i butikken og ikke lasta ned!
Spartan Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Vet ikke helt problemet, men den eneste gangen jeg hadde problemer med multiplayer i COD2 (SD fungerte fint) var p.g.a. lydkortdrivere. Tipper derfor at dette er et driverproblem.
ReeVx Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Nå fikk jeg det til å virke men jeg aner ikke hvordan :S
Trainee Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Skrevet 21. juni 2008 Nå fikk jeg det til å virke men jeg aner ikke hvordan :S Det var litt typisk .. Bumper her igjen jeg, siden jeg fortsatt ikke har fått det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå