Suncurtain Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Skal begynne på skole til høsten, og trenger da laptop. Har sett på denne, som er ukens tilbud på komplett.no. Denne er også et alternativ, men lurer på om den fremdeles er et godt kjøp, da den begynner å bli gammel. Noen som har noen andre gode forslag, helst nærmere 4000kr? Helst med dualcore, win xp og 2gb minne. Skal ikke brukes til spilling.
TOO TRILL Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Dell har noen fine inspirions til underkant av 5000kr, her kan du velge mellom flere farger og du får i tillegg Vista, selv om du vil ha xp
Suncurtain Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Skrevet 13. juni 2008 Akkurat ja, får sjekke de. Et fancy utseende er ikke viktig for meg. Kommer det mange nye spennende bærbare i løpet av sommeren, så jeg bør vente så lenge som mulig, kanskje?
marcusj Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Om du tar en titt i tråden min om portabel laptop til skolebruk ser du jeg har listet opp noen alternativer og vi er jo i samme prisklasse. Har du tenkt å ta maskinen mye på skolen / flytte mye på den bør du ikke ha større enn 14 tommer.. Den gamle min (14,1 ellerno) syntes jeg var i grenseland for å ta med overalt.
Suncurtain Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Skrevet 14. juni 2008 Bestilte denne nå, kom på 6500 med frakt og ryggsekk. Hørte på rådet ditt, og bestilte ikke så stor skjerm.
marcusj Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Bestilte denne nå, kom på 6500 med frakt og ryggsekk. Hørte på rådet ditt, og bestilte ikke så stor skjerm. Du kommer ikke til å angre på at du kjøpte 14,1"! Jeg må få tilbakemelding om hva du syntes om maskinen!
TOO TRILL Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Ja, ikke dumt med en av de nye eee pc'ene, ikke nødvendigvis fra asus. 10" skjerm hadde vært perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå