Gå til innhold

AoC: Hvilken class? "rogue-aktig"?


Anbefalte innlegg

Hei,

Skal starte med Age of Conan nå...

Spilte WoW for rundt et år siden og lurte på hvilken class i AoC som likner mest på classen rogue i WoW... Dvs. jeg ønsker en class som dreper fort i nærkamp. Helst kunne dual-wielde 2 one-handere :)

 

Takker for svar og hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har spilt WoW-rogue i over 3 år nå og rollet Assassin ved AoC launch i håp om at det skulle være mer som en WoW-rogue, men det er det overhodet ikke. Hvis du roller assassin kan du fort bli litt småskuffet fordi du håper at det skal være mer som en WoW-rogue. Vil heller si at Barbarian er mere "WoW-rogue aktig" som Billie sier.

 

Hadde jeg vært deg ville jeg ha rolla Barbarian.

Lenke til kommentar

Rolla også en assassin i håp om at det skulle være noe lignende rogue fra wow, men neh, fikk følelsen av at du er en dps bombe men tåler veldig lite. I wow kompanserte man dette ved at en rogue hadde mye stuns og diverse cc, i aoc var det ca ikke noe av dette. Iallefall ikke så lenge jeg spilte assassin

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Dersom man spiller Age of Conan som assassin og håper assassinen er mest mulig lik en rogue i World of Warcraft for du søren meg bare holde deg til World of Warcraft. AoC har en litt mer overall realistisk stil mens WoW er mer brennende rustning som spruter flammer og gløder.

 

Lev med at assassins i AoC ikke er like rogues i WoW. Det er to forskjellige spill og man kan ikke forvente det samme av det da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Blir bare så lei av å lese folk som mener at assassin/barbarian ikke er som rogue i WoW. omg wtf lol!!!11oneone

 

Vil du har WoW-rogues, spill WoW. Vil du ha assassins eller barbarian, spill AoC.

Lenke til kommentar

Til en viss grad enig med Sondrizzle, men spørsmålet

var om hvilken klasse som ligner mest på en rogue

fra WoW. Da vil jeg som mange andre faktisk anbefale

barbarian ettersom spillestilen til en barb er mer

lik det folk kjenner some rogue i WoW.

 

Vet ikke om det er dps innenfor grupper eller pvp

du sikter mest etter, men etter min erfaring har

barb både høyere sustained damage og er generelt

bedre i pvp enn assassin (dog det er tidlig for

spillet og class balance er egentlig bare dumt

å prate om).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...