Arne Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Hei! Jeg er ny i spillet, og har enda ikke med min lvl 31 PoM satset feat-points. Hvordan skal jeg satse, synst dere? Jeg har satt opp et eksempel: http://www.conanarmory.com/feat.aspx?id=10#::ef17e2fef49: Hva synst dere? Det er jo noen poeng til jeg kan satse, hva skal jeg gjøre med de? Har spilt MMO's før, og har opplevt det å satse feil. Det var ikke gøy... :\ Mvh Arne EDIT: Det heter PoM, ikke PoW... Endret 13. juni 2008 av Arne
Compose Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Du kan jo alltids snakke med en trainer som du finner rundt om kring i byene for å "restarte" featpoengene dine, så du kan egentlig bare teste forskjellige retninger for å finne den som passer din spillestil best. Det sies at Divinity-treet er mest settet mot party, mens Vengeance er mer i retning mot solo. Jeg kjørte rett på Vengeance, men jeg hatet cleansing fire så jeg restartet featsene mine ganske tidlig. Jeg vil absolutt anbefale deg å starte med Improved Smite, det hjelper deg veldig - og du får Searing Light og Revivication senere som begge er utrolig viktige hvis du skal trene solo.
Arne Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Skrevet 13. juni 2008 Vel, jeg liker godt AoE damage, men bruker og mye smite, samtidig som jeg selvfølgelig må heale meg selv. Å gå mye i gruppe, blir ikke aktuelt før om en stund, så det er mest solo jeg skal, men jeg må og kunne heale meg selv. Tips?
Compose Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Searing Light i Vengeance-treet gjør slik at Radiance (Burst heal) også dealer holy damage, med andre ord kan du angripe og heale deg selv på samme tid. Litt nede på venstre side av Divinity-treet finner du også Improved repulse og empowered repulse som i følge flere av priestene jeg har snakket med er ekstremt bra når du sloss mot flere mobs. Revivication er i min bok et must, gjør at du healer deg selv automatisk når du mottar skade, Vengeance. Nå skal du ikke høre nødvendigvis høre på alt jeg sier, er kun i lvl 33. Har dog snakket med flere PoM og jeg fikk beskjed om å sette opp featsbuilds som fungerer for spillestilen min, for så å velge den jeg selv tror vil være artigst for meg. Du kan jo alltids reversere senere i spillet.
bandreas Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Vi har en egen Priest of Mitra-tråd der mang har spurt om dette Søk og spør. Men bare prøv deg frem. Koster ikke så mye å endre i starten så det er ikke farlig å "drite seg ut". Jeg har nå testa mange forskjellige horrible specs, gikk ann alle sammen selv om den jeg har nå er den jeg mener er best
DNA Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Vengeance egner seg best for levling imo, siden du får mye bedre AoE sammenlignet med Divinity.
Arne Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 Takk, den guiden var veldig bra, bruker den nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå