Hanzo Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Tippa lv40 nylig, og tenkte å starte opp crafting proff. Har tenkt litt på Gemcutter og/eller armorsmith. Er Demonologist, og ser fort for meg at behovet for penger blir viktig. Arkitekt er ganske uaktuelt, jeg er på jakt etter noe som gir vinning i for av bedre armor eller våpen, eller ting som selger slik at jeg snart får råd til den forbanna hesten... Noen som har gode forslagt til hvilken proffesions jeg bør velge?
gamer73 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Gemcutter tror jeg man kan tjene penger på. For alle melee-klasser med respekt for seg selv vil velge armor og weaponsmith. Dvs dem fleste lager våpen selv, og dem som ikke gjør det kjøper dette billig av andre fordi 70% av alle spillere nettopp har disse to yrkene. Gemcutter er en vinner vil jeg tro:)
bandreas Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Kan man lage caster armor og våpen som armor/weaponsmith? Eller er disse yrkene fokusert på de fysisk hardtslående klassene? Er så typisk å være gemcutter og flower upper picker som caster
arlion Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Armorsmithing inkluderer alle former for armor Cloth, light, medium, heavy og plate. så er noe alle kan velge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå