Gå til innhold

Ny CSS server. På utkikk etter admins.


Anbefalte innlegg

Jeg holder på å sette opp en CSS-server, og trenger da folk som vil være med på å lage en ny bra server.

 

Du må være 16 eller eldre, ha tilgang til CSS ihvertfall et par ganger i uken, ha god erfaring og kunnskap til CS(S) og dets kommandoer, mikrofon, ventrilo, viljen til å prate på ventrilo og godt humør.

Dette kan bli veldig gøy, men må også presisere at det ikke bare er gøy å være admin.

 

Jeg ser for meg at vi blir en gruppe mennesker som prøver å forme en server som vi selv vil spille på. Vi utformer reglene, en eventuell mapcycle og maplist i første omgang.

Det vil bli satt opp en veldig enkel nettside med informasjon om server og admins til å begynne med, så kommer det sikkert et forum om "prosjektet" får behov for det. HLstats eller HLstatsX vil bli tilgjengelig etter behov også.

 

Serveren har en 1000mbit forbindelse, bra hardware og har Tickrate 100.

Det kjøres Mani-Admin-Plugin på serveren som gjør det mye lettere å være admin.

 

Om du kunne tenke deg å være med på et slikt prosjekt så send en mail med litt informasjon om deg selv til admin [at] sierramaestra [dot] no . Om du har noen tanker og ønsker rundt en server så kan du gjerne dele disse tankene med meg også.

Jeg sitter også på IRC for tiden. @Quakenet #SierraMaestra under nicket Noelleon (mest trolig den eneste i kanalen)

 

 

For å ha det klart så er serveren allerede online. Cs.puuu.us:30235 om du vil sjekke latency etc. Cs.sierramaestra.no:30235 i løpet av dagen/kvelden

 

Jeg merker det var en smule dumt å lage denne tråden uten å ha sovet i natt, men om det er noe mer du lurer på så er det bare å spørre.

 

Håper dette kan friste for flere enn meg selv :)

 

Ps: Jeg kan vurdere å låne bort serveren til en klan som kan tenke seg en public men som ikke har råd. Kontakt med på samme epost-adresse .

Endret av Noel Leon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette høres faktisk ikke så dårlig ut :=)

 

Det er veldig gøy når en server bir populær og folk liker å spille der, få et hyggelig comunity osv. Hvis dette er noe som virkelig kan komme igang, er jeg mer en villig til å være en "holde roen admin" på serveren.

 

Kan ta kontakt med deg litt senere, akkurat nå har ikke jeg ikke noen pc men skal bestille en skikkelig en så snart som mulig.

 

Mvh Kjetilm

Lenke til kommentar

Nå er serveren nesten helt perfekt satt opp. Og nå trekker den jevnt folk.

 

Jeg er fortsatt på utkikk etter admins som vil hjelpe til.

 

cs.sierramaestra.no:30235 16 åpne plasser som lett blir 20 plasser om serveren blir populær nok. Serveren står i København på en 1Gbit linje. Det er en genial server, latency messig, som alle burde prøve minst 1 gang.

Endret av Noel Leon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...