S-r-ex Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Wææ Fikk nettopp Big Boss emblem. Føles godt. Noen som trenger tips eller noe, bare spør! En walkthrough på gamefaqs, takk
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Skal prøve å kjøre gjennom spillet uten noen alarmer, og prøve å ikke drepe noen. Men er det ikke litt vanskelig å unngå å drepe folk når man kjører med Drebin i sør-amerika? Er det ikke litt vanskelig å unngå alarm på Outer Haven, når det kommer nye frogs hele tiden? Og ubemannede maskiner (gekko, små sorte dyr med tre armer osv) regnes vel ikke som kills? nr du kjører med Drebin, bare skyt på Gekkoene, og ta CQC på folka som klatrer på bilen din. outer haven, kommer ikke frogs hele tiden, så bare ta deg god tid til å tranqe dem. gekkoene og mini gekkoene, regnes ikke som kills.
Birkin Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Wææ Fikk nettopp Big Boss emblem. Føles godt. Noen som trenger tips eller noe, bare spør! En walkthrough på gamefaqs, takk Tar altfor lang tid å skrive og jeg har ikke tålmodighet til det Kjørte mye "trial and error" før de forskjellige stedene satt. Spør om spesifikke ting, hvis det skulle være noe
Szmekken Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Hor lang tid vil du si at du brukte på det Birkin?
Birkin Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Starta på det i går, men kom bare til Act 2. Våkna veldig tidlig i dag, altså klokka 6, så starta å spille innen en halvtime. Ble ferdig klokka 2.
Szmekken Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Ok, da er det jo overkomelig. Har Big Boss masken noen effekt?
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 ja den skal ha det, folka blir redde ihvertfall.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 nei tror ikke det, det eneste som har noen effekt er ipod sangene..
Birkin Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Big Boss maska aka Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Solidus maska, som den egentlig er skremmer fiender. Problemet er at de kan gi deg Alert status på avstand, men når du kommer nærmere, skriker de som babyer
Szmekken Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Skal man gjøre det på Big Boss Hard, eller The Boss Extreme?
S-r-ex Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Skal man gjøre det på Big Boss Hard, eller The Boss Extreme? Extreme, desverre. Altså på det vanskeligste uten kills, healings, continues eller alerts og på 6 timer. LYKKE TIL! Forresten, mini-gekkoene egentlige navn er Scarabs. Se scenen når Snake møter Big Mama.
Fear the Scare Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 hvordan tar jeg CQC på vamp? han vil ikke, jeg har til og med sett igjennom brifeings, men funker ikke, snake bare slår..
Stalking Hawk Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 hvordan tar jeg CQC på vamp? han vil ikke, jeg har til og med sett igjennom brifeings, men funker ikke, snake bare slår..Pass på at du ikke har noe våpen i hendene, og det kan nok hende at du må skyte litt på ham før du tar tak i ham.
aoottis24 Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 hvordan tar jeg CQC på vamp? han vil ikke, jeg har til og med sett igjennom brifeings, men funker ikke, snake bare slår..Pass på at du ikke har noe våpen i hendene, og det kan nok hende at du må skyte litt på ham før du tar tak i ham. Må vell ha ett våpen i hånda tenker jeg meg . operator eller tranqul... så kan du nokk ta cqc på han etter det er resten opp til deg og finne ut. men pass på og få livet hans eller stamina helt ned først
kristoga Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Tenkte å få tak i stealth og bandana no, altså unngå kills og alerts. Men hvis jeg dreper gekko's eller de små jævlene, Scarabs, teller det som kills?
Stalking Hawk Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 (endret) Tenkte å få tak i stealth og bandana no, altså unngå kills og alerts. Men hvis jeg dreper gekko's eller de små jævlene, Scarabs, teller det som kills? Nei. Så lenge du ikke dreper mennesker, er du home free. Endret 25. juni 2008 av Stalking Hawk
S-r-ex Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Når det gjelder Vamp må du få psyche/health til null. Trykk R2 for å fjerne våpenet i hånda, med mindre du sitter med en handgun, men kniv går ikke. Når Vamp reiser seg igjen går du bak ham og griper til før du bruker sprøyten (trekant), men vær sikker på at du har den klar først. Når du får inn sprøyten er det game over for Vamp. PS: Må også holde inne R1 for å gripe.
Birkin Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Skal man gjøre det på Big Boss Hard, eller The Boss Extreme? Extreme, desverre. Altså på det vanskeligste uten kills, healings, continues eller alerts og på 6 timer. LYKKE TIL! Forresten, mini-gekkoene egentlige navn er Scarabs. Se scenen når Snake møter Big Mama. Faktisk, er det under 5 timer, men resten stemmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå