Gå til innhold

AoC: Bærbar PC til Conan.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger sårt ny PC, og som student er det nødvendig for meg å ha en bærbar PC som ikke er så altfor stor. 15.4" er vel det jeg leter etter.

Jeg lurte egentlig på hvor mye jeg må gi for en PC som skal klare å dra Conan bra. Tenker da high-settings med brukbar fps.

Er det noen som har kjøpt en bærbar i det siste som de kan anbefale, eller om de har sett noen PCer som ser bra ut.

Vil helst ikke over så mye mer enn 11.000.

Takk for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei! Er ikke så veldig oppdatert på den fronten der, men en laptop til 11 000 som skal kunne kjøre AoC til dine krav, er kanskje litt vanskelig.

Utenom stasjonær PC-en som jeg kjøpte i annledningen AoC release, har jeg en Acer Aspire 5920G, som jeg kjøpte for ca. 1 år siden. Prøvde og installere AoC på den i går og kjøre det. Det gikk overraskende bra, da jeg har minst 37-48fps med rimelige høye instillinger. Det meste på medium+ med alle skygger disabled.

EDIT: Den laptopen betalte jeg ca. 11000 for

Endret av brutality
Skrevet

En venn har samme Pc' men han får ikke kjørt det på mer enn 20-30 fps, selv på low, også er dette da med grafikk hjelpen av Mediaplayer.

Skrevet
Hei! Er ikke så veldig oppdatert på den fronten der, men en laptop til 11 000 som skal kunne kjøre AoC til dine krav, er kanskje litt vanskelig.

Utenom stasjonær PC-en som jeg kjøpte i annledningen AoC release, har jeg en Acer Aspire 5920G, som jeg kjøpte for ca. 1 år siden. Prøvde og installere AoC på den i går og kjøre det. Det gikk overraskende bra, da jeg har minst 37-48fps med rimelige høye instillinger. Det meste på medium+ med alle skygger disabled.

EDIT: Den laptopen betalte jeg ca. 11000 for

hey jag har akkurat samme laptop som du har. jeg har alt på low og ligger som regel på rundt 20 fps. Har nettop reinstalert pcen og nye drivere er på plass. hvordan greier du medium og så høy fps?

Skrevet

Jeg modifiserer skjermkortdrivere for stasjonær, slik at jeg kan bruke de på min laptop. Rekner med at det er dette som gjør det. Vet ikke om det er lovlig og diskutere dette på forumet, så jeg tørr ikke si mer om det. Ellers bruker jeg tuneup utilities til og fjerne alt dritt som Vista kjører i bakgrunnen, og starter opp ved oppstart.

Skrevet

er nok ikke ulovelig med tanke på at man kan laste ned de fleste skjermkortdriverne for stasjonær, modda for laptops fra laptopvideo2go.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...