Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager å spamme tråden deres trøndere, men jeg har en liten utfordring til dere.

 

Jeg bodde i Trondheim 1992-1996, og det lille haikuet som jeg har brukt i signaturen min er hentet derfra. Det var en grafitti på en vegg øverst i Vollabakken nesten ved Høgskoleveien (ved Samfunnet). Det sto der i alle årene jeg bodde der, men er vel sannsynlgivis overmalt nå. Jeg ville hatt glede av å se dette igjen om det er mulig. Hvis noen av dere er i nærheten en gang, kan dere fotografere veggen og sende meg et bilde av det.

 

Jeg er nesten helt sikker på at det var i krysset mellom Vollabakken og Klostergata, eller Søndre Jonsgate.

 

- Rams

Lenke til kommentar
Ska prova att få till ett par raw i morgon Rams, om det inte är godväder för golf på Byneset.
Supert. Men jeg trenger ikke noe ferdigredigert høykvalitet, eller raw. Bare teksten kan leses greit, så er det OK. "Noe er rett - hva så" er et uttrykk som stopper meg fra å delta i meningsløse diskusjoner. Den taggeren må ha vært visere enn taggere flest...

 

- R

Lenke til kommentar

Møtte på en fyr bak i hagen min iste som drev å knipsa noen blomster med sitt canon-macro utstyr å tipsa han om han måtte melde seg på her for å bli med på et evt nytt treff... :)

 

Tenkte jeg også kunne foreslå et natt-treff og se hvor mange som har mulighet til det... er jo ok temperaturer for tiden og lyset er vel ofte best på nettene... Passer vel også best å få til dette ila en helg eller noe...

 

Billig alternativ til en dyr bytur....

 

Noen som liker forslaget å har lyst til å prøve?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...