Gå til innhold

Film/rippe pc til ca 5k

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha en PC som skal duge til å se div HD og DVD filmer.

Har mistet hva som er bra eller ei på hardware fronten, men har hørt at HD korta til ATI er veldig bra til å se HD filmer siden den bruker skjermkortet til å se dem ikke CPUen.

Ellers skal den brukes til "server" for µtorrrent og DC og brukes til å rippe et par filmer så det må være litt kraft i den.

Vil og gjerne ha en helt grei CPU vifte som er rolig, og et mellom stort kabinett med god kjøling men det viktigste er at den må være rolig, vannkjøling er ikke aktuelt.

Trenger ikke skjerm, tastatur eller mus

Trenger jeg kansje bruke mer enn 5k?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei!

Har laget en handlevogn til deg her!

Alt du trenger og vel så det for under 3 lapper!

Nå har jeg ikke med BR/HDDVD spiller/brenner. Har imidlertid med en liteon som skal være meget bra!

Har heller ikke med noe Os

Jeg bruker A64 3000+, 1GB ram, Benq DW1650 og Radeon 9800Pro tilsvarende, og det fungerer udmerket!

Edit: Du kan ev. gå for Samsung SH-S203B da den sikkert er noe lettere å få tak i!

Endret av masterboy
Skrevet (endret)
Hei!

Har laget en handlevogn til deg her!

Alt du trenger og vel så det for under 3 lapper!

Nå har jeg ikke med BR/HDDVD spiller/brenner. Har imidlertid med en liteon som skal være meget bra!

Har heller ikke med noe Os

Jeg bruker A64 3000+, 1GB ram, Benq DW1650 og Radeon 9800Pro tilsvarende, og det fungerer udmerket!

Edit: Du kan ev. gå for Samsung SH-S203B da den sikkert er noe lettere å få tak i!

Takk for hjelpen, kommer til å hive på et litt bedre skjermkort til litt enkel gaming og et litt anderledes kabinett.

Takk for hjelpen nok en gang

https://prisguiden.no/product.php?product_id=85671

Fant dette kabinettet. Det står interne 5 stk 3 1/2" det betyr det er plass til 5 HDD ikke sant? så betyr eksterne den plassen for floppy

Tenkte og å ha en HDD for OS ser denne bra ut?

https://prisguiden.no/product.php?productId=70025

Endret av Erlend0_o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...