Gå til innhold

Hjelp meg til å finne ett bra HTPC kabinett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan,

jeg trenger hjelp til å finne ett bra kabinett.

Kabinettet må holde ATX standard på både hovedkort og strømforsyninger.

Jeg ser mye som er interesant, LianLi, Silverstone, Zalman, etc, men jeg greier liksom ikke å bestemme meg helt.

Jeg håper å få litt tilbakemeldinger fra forumbrukerne, om hva Dere bruker, og ikke minst, fordeler og ulemper med Deres HTPC kabinett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv så har jeg et Silverstone L20M (OBS finnes 2 typer: L20 og L20M). M-varianten har innebygged VDF og medfølgende fjernkontroll :)

Jeg er veldig fornøyd med kabinettet. Er godt og luftig og har plass til 6 disker dersom du skulle ønske det (3 + 3 med 80mm/92mm vifter forran), samt 2 CD-drev og en diskettstasjon (som du seff kan benytte til HD også). Personlig har jeg kun en disk i kabinettet og resten i en filserver for minimal lydstøy.

Bak er det plass til 2 80mm vifter, samt at det er plass til en på høyre side av kabinettet. PSU'en har 2 egne vifteåpninger slik at den trekker inn luft utenfra på siden og ut igjen bak.

Eneste jeg har å utsette på kabinettet er at det ikke er 120mm vifteplasser, men et par stille 80mm vifter fikser den biffen fint :thumbup:

Skrevet

Takker for tipset, Nero Burningwr00m :)

Jeg tror jeg kommer til å bestille dette kabinettet du anbefaler.

Er forresten en fordel at det ikke er montert vifter fra fabrikken, jeg hater kabinetter med halvdårlige vifter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...